Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Se zajímavým nápadem přišel kandidát na hejtmana Pardubického kraje za hnutí ANO Martin Kolovratník. Jeho aktuální iniciativou je vytvoření nové značky kvality pro lokální produkty z Pardubického kraje. A to nejen pro potraviny, ale i pro další výrobky, služby, hotely, restaurace, nabídky a podobně. Po splnění předem daných kritérií by producenti obdrželi certifikaci jako "Ověřený produkt Pardubického kraje".
„Pokud voliči v podzimním hlasování změní vládu v našem kraji, zasadím se o to, aby v roce 2021 vznikla nová značka podporovaná a organizovaná přímo Pardubickým krajem – značka, která bude znamenat kvalitu a jistotu – Ověřený produkt Pardubického kraje,“ okomentoval svůj nápad kandidát Martin Kolovratník a dodal: „V plánu máme podporovat nejen potraviny, ale i další výrobky, služby a produkty z našeho kraje, které splní nastavené podmínky, kterými by měly být například vysoká kvalita produkce, ekologie, originalita, udržení zaměstnanosti a podobně – tady od nás doma – z našeho kraje. Zatím jsme naši myšlenku pracovně nazvali – OPKA – což je rychlá zkratka pro ověřený produkt Pardubického kraje.“
Kolovratník zároveň uvedl, že vytvoření a podpora jasné lokální značky má za cíl nejen označovat kvalitu, ale pomoci také s marketingovou prezentací Pardubického kraje a motivací ekonomiky. Občané koupí lokálních produktů nebo služeb ponechají utracené peníze přímo v kraji.
Ve svém aktuálním vyjádření pak Martin Kolovratník vyzval občany Pardubického kraje, aby mu již nyní začali posílat své tipy a nápady – jak na možné produkty a služby, které by se do nově vytvořeného programu podpory mohly zařadit, tak i na název nového označení – značky ověřené kvality a původu z Pardubického kraje.