Kofola představila novou značku italské kávy Trepallini

Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila zavedenou rodinnou firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, rozhodla se své portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu.

Jana Ptačinská Jirátová ikona hodiny13. 12. 2020 11:47
Foto: archiv Kofola ČeskoSlovensko Foto: archiv Kofola ČeskoSlovensko

S kávou jsme začali teprve loni a už se nám v této kategorii zalíbilo natolik, že jsme se rozhodli k naší prémiové kávě Reserva vyvinout vlastní značku Trepallini,“ říká Karel Hrbek, marketingový ředitel Lerosu, tedy pilíře Skupiny Kofoly, a dodává: „Přicházíme s co nejautentičtější italskou kávou – takovou, jakou si dáte v malé kavárně třeba v ulicích Neapole. Vymyšlenou, testovanou a vyrobenou italskými mistry. Jde o směs arabiky a robusty, kávu s plným tělem a nízkou kyselostí, s příjemnou chutí kakaa a dozvukem sušeného ovoce.“

Na začátku příběhu nové značky stáli kávoví mistři Federico Bonomi, majitel rodinné pražírny, která vyrábí kávu už od roku 1886, Simone Pecora z kávového institutu ARC, který obchoduje se zelenou kávou z rovníkových oblastí, a lidé z firmy Cimbali, výrobce kávovarů.

Právě Federico a Simone strávili mnoho času na vývoji chuti, intenzity a vůně nové kávy. V Miláně jsme poté společně otestovali zhruba 15 vzorků, ve kterých jsme našli přesně to, co jsme hledali – kávu silné, nahořklé chuti, zkrátka Caffè italiano perfetto,“ vzpomíná Karel Hrbek.

Kofola potvrzuje svou dlouhodobou strategii postavenou na rozvoji originálních značek a silných příběhů, ale i na znalosti preferencí lokálních zákazníků.

Zatímco kávoví mistři ladili chuť, marketingový tým Lerosu začal usilovně hledat jméno a podobu nové značky. „Chtěli jsme, aby komunikace byla opravdu autentická. Italové často říkají: Non ti preoccupare! Nedělej si starosti! Věnuj se tomu, co je opravdu podstatné. A to jsme aplikovali i na kávu. Té kvalitní italské totiž stačí tři věci – miscela (pečlivě vybraná a upražená směs kávových zrn), machina (kvalitní a správně seřízený kávovar) a mani (šikovné ruce zkušeného baristy). Tyto tři klíčové ingredience nás inspirovali k tomu, abychom naši novou kávu pojmenovali Trepallini neboli tři body, tři tečky,“ vysvětluje Hana Nováková, brand manažerka Lerosu.

Autentičnost pravé italské kávy podtrhují černobílé snímky použité na obalech produktů, které pořídil v 60. letech slavný italský fotograf Ferdinando Scianna. Kofola tímto krokem potvrzuje svou dlouhodobou strategii postavenou na rozvoji originálních značek a silných příběhů, ale i na znalosti preferencí lokálních zákazníků.

Touto novou značkou si nejen rozšiřujeme portfolio o další produkt z poctivých surovin, ale zároveň můžeme našim zákazníkům nabídnout alternativu ke stávající prémiové kávě Café Reserva, která pochází z kávových zrn z malých plantážích v rovníkové Africe, Indii nebo Střední a Jižní Americe,“ uzavírá Daniel Buryš, generální ředitel Kofoly ČeskoSlovensko.

Nejnovější články

Nezařazené
Bude nám elektřinu dodávat obyčejná půda?

Princip získávání elektřiny z půdy přibližuje Pablo Vidarte...

„Naší vizí je podpořit ty nejnadějnější deep tech...

Ale zpět k nejčerstvější investici Tensor Ventures, k...

Agrosenzor je přitom jen jeden z mnoha způsobů...

Vedle získávání využití elektřiny z půdy ale firma...

Že je myšlenka získávání čisté elektřiny z přírody...

Expertní pohled
Kdo jsou mikroinfluenceři a v čem je jejich síla?

Do budoucna se předpokládá ještě větší růst např....

Spolupráce s influencery je dnes už téměř nezbytnou...

Často skloňovanou skupinou jsou tzv. mikroinfluenceři, kteří sice...

Ideální řešení je samozřejmě získat influencera, který má...

Aktivity HK ČR
Jihočeská komora podpořila vzdělávání 260 workshopy

Jihočeská hospodářská komora má za sebou úspěšný první...

Jihočeská hospodářská komora provozuje Asistenční centrum Impuls pro...

Nejnovější Aktuality

Nezařazené
Bude nám elektřinu dodávat obyčejná půda?

Princip získávání elektřiny z půdy přibližuje Pablo Vidarte...

„Naší vizí je podpořit ty nejnadějnější deep tech...

Ale zpět k nejčerstvější investici Tensor Ventures, k...

Agrosenzor je přitom jen jeden z mnoha způsobů...

Vedle získávání využití elektřiny z půdy ale firma...

Že je myšlenka získávání čisté elektřiny z přírody...

Aktuality
Twisto umožní platbu na třetiny všem

Rozložit na třetiny lze všechny platby nad 1...

Jednoduchý nákupní proces a více flexibilních možností placení...

Koncept rozdělení Nákupu na třetiny již dobře znají...

Aktuality
Československý startup získal od andělů dvanáct milionů

Společnost Blockmate je sice v rané fázi, už...

Zakladatelé Blockmate Andrej Coplak a Peter Lauber začali...

Blockmate cílí na vývojáře, zejména z oblasti finančně...