Pondělí 15. července 2024
ikona hodiny9. 6. 2022 13:38

Jak na internetová tržiště? Odpoví Eshopista

Internetová tržiště, tzv. marketplaces, představují v online byznysu velký trend, který zažívá vzestup i na českém trhu. Pro prodejce a e-shopy znamenají další rozhýbání jejich byznysů. A právě tato tržiště budou hlavním tématem tradiční networkingové akce Eshopista. Proběhne příští týden v pražské La Fabrice.

Daniel Mrázek autor

Foto: Shutterstock.com Jak na e-shopy, prozradí Eshopista Foto: Shutterstock.com

Eshopista je uznávaná networkingová platforma, která už sedm let propojuje českou e-commerce scénu, a pořadatelé slibují odpoledne plné byznysových inspirací, trendů a novinek – tentokrát na téma marketplaces. „Téma marketplaces rezonuje trhem čím dál silněji, u zákazníků je tento způsob nakupování stále oblíbenější a přináší spoustu benefitů samotným prodejcům – ať už je to nárůst byznysu, nové zákazníky a tržby či možnost nabídnout své zboží v zahraničí,“ říká David Vurma, CEO marketingové agentury Acomware.

Akce proběhne ve čtvrtek 16. června a místem konání je La Fabrika v Praze-Holešovicích. Návštěvníci se můžou těšit na mnoho zajímavých mluvčích a expertů z řad největších marketplaces hráčů. David Cikánek ze společnosti Expando a Dušan Smoljak z Acomware na Eshopistovi ukáží aktuální čísla i to, jak marketplaces hýbou byznysem v ČR a zahraničí. Přidají i zajímavá čísla z realizovaného průzkumu. Nebudou chybět ani největší chyby e-shopů ve světě marketplaces.

Foto: Eshopista.cz Eshopista proběhne už příští týden Foto: Eshopista.cz

Petr Bena z Alzy pak bude sdílet zkušenosti o tom, co mohou marketplaces přinést e-shopům, jaké služby pro ně nabízejí a jaký bude trend do budoucna. Jeho kolega z Alzy Jan Pípal zase prozradí, jakou roli v celém odvětví hraje logistika a jaký bude její další vývoj.

Petr Hušek z Heureka Group představí marketplaces z pohledu zákazníka, e-shopu a dat. Nebude chybět ani velká panelová diskuse s Petrem Benou z Alzy, Janem Penkalou z Astratexu, Michalem Vodákem z Heureka Group, Milanem Polákem ze Zootu a Adamem Kurzokem z Expando.

Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál Komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.

Eshopista se koná už příští čtvrtek 16. června. Využijte zvýhodněnou cenu vstupenky nyní za 1790 korun. Počet těchto zvýhodněných vstupenek je omezen. Kupujte na Eshopista.cz.

Články autora Daniel Mrázek

Nejnovější články

Aktuality
Originalita v kultuře: Symfonie zednářů, Mozart i Ellington

Každý zná osm tónů stupnice, ale jen genius...

Téma LVHF 2024 se odráží i v programu...

Na svůj osobní seznam výjimečných zážitků 2024 si...

Hudba a zednářství mají silné pouto. Jak silné...

Aktuality
Průzkum v Českém Švýcarsku: Národní park je dobrý soused

„Jsou to dva roky, co Národní park České...

„Jak ukazuje hned několik výsledků z reprezentativního šetření,...

Z dotazování vyplynulo, že většina obyvatel obcí národního...

Aktuality
Jak vypadá zaměstnavatel snů podle Čechů?

Pro někoho to může být samozřejmost, ale výplata...

Samotné peníze, ať už jakkoli vysoké, ale nestačí....

Ve vlastním zájmu zaměstnavatelů by mělo rozhodně být...

Role skvělého zaměstnavatele ale tímto nekončí. 87 %...

Pátým pilířem super zaměstnavatele je péče o firemní...

Nejnovější Aktuality

Aktuality
Originalita v kultuře: Symfonie zednářů, Mozart i Ellington

Každý zná osm tónů stupnice, ale jen genius...

Téma LVHF 2024 se odráží i v programu...

Na svůj osobní seznam výjimečných zážitků 2024 si...

Hudba a zednářství mají silné pouto. Jak silné...

Aktuality
Průzkum v Českém Švýcarsku: Národní park je dobrý soused

„Jsou to dva roky, co Národní park České...

„Jak ukazuje hned několik výsledků z reprezentativního šetření,...

Z dotazování vyplynulo, že většina obyvatel obcí národního...

Aktuality
Jak vypadá zaměstnavatel snů podle Čechů?

Pro někoho to může být samozřejmost, ale výplata...

Samotné peníze, ať už jakkoli vysoké, ale nestačí....

Ve vlastním zájmu zaměstnavatelů by mělo rozhodně být...

Role skvělého zaměstnavatele ale tímto nekončí. 87 %...

Pátým pilířem super zaměstnavatele je péče o firemní...