×

MICE – speciální příloha časopisu KOMORA

Jak na internetová tržiště? Odpoví Eshopista

Internetová tržiště, tzv. marketplaces, představují v online byznysu velký trend, který zažívá vzestup i na českém trhu. Pro prodejce a e-shopy znamenají další rozhýbání jejich byznysů. A právě tato tržiště budou hlavním tématem tradiční networkingové akce Eshopista. Proběhne příští týden v pražské La Fabrice.

Daniel Mrázek ikona hodiny9. 6. 2022 13:38
Foto: Shutterstock.com Jak na e-shopy, prozradí Eshopista Foto: Shutterstock.com

Eshopista je uznávaná networkingová platforma, která už sedm let propojuje českou e-commerce scénu, a pořadatelé slibují odpoledne plné byznysových inspirací, trendů a novinek – tentokrát na téma marketplaces. „Téma marketplaces rezonuje trhem čím dál silněji, u zákazníků je tento způsob nakupování stále oblíbenější a přináší spoustu benefitů samotným prodejcům – ať už je to nárůst byznysu, nové zákazníky a tržby či možnost nabídnout své zboží v zahraničí,“ říká David Vurma, CEO marketingové agentury Acomware.

Akce proběhne ve čtvrtek 16. června a místem konání je La Fabrika v Praze-Holešovicích. Návštěvníci se můžou těšit na mnoho zajímavých mluvčích a expertů z řad největších marketplaces hráčů. David Cikánek ze společnosti Expando a Dušan Smoljak z Acomware na Eshopistovi ukáží aktuální čísla i to, jak marketplaces hýbou byznysem v ČR a zahraničí. Přidají i zajímavá čísla z realizovaného průzkumu. Nebudou chybět ani největší chyby e-shopů ve světě marketplaces.

Foto: Eshopista.cz Eshopista proběhne už příští týden Foto: Eshopista.cz

Petr Bena z Alzy pak bude sdílet zkušenosti o tom, co mohou marketplaces přinést e-shopům, jaké služby pro ně nabízejí a jaký bude trend do budoucna. Jeho kolega z Alzy Jan Pípal zase prozradí, jakou roli v celém odvětví hraje logistika a jaký bude její další vývoj.

Petr Hušek z Heureka Group představí marketplaces z pohledu zákazníka, e-shopu a dat. Nebude chybět ani velká panelová diskuse s Petrem Benou z Alzy, Janem Penkalou z Astratexu, Michalem Vodákem z Heureka Group, Milanem Polákem ze Zootu a Adamem Kurzokem z Expando.

Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál Komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.

Eshopista se koná už příští čtvrtek 16. června. Využijte zvýhodněnou cenu vstupenky nyní za 1790 korun. Počet těchto zvýhodněných vstupenek je omezen. Kupujte na Eshopista.cz.

Nejnovější články

Aktivity HK ČR
Vybrat si správnou práci je výhra pro všechny

„Školáci často tuší, čemu by se v budoucnu...

KHK KK může veškeré akce a projekty pořádat...

Trendy
Usměvavou recepční stroj ve všech směrech nenahradí

Dobrým příkladem technologií, které před nedávnem ohlásily nástup...

Moderní kancelářské budovy a její recepce se také...

V čem technologie v budovách přinášejí neocenitelnou pomoc,...

To, co platí ve vztahu technologie vs. člověk...

Expertní pohled
Klíčem k obnovení rovnováhy v retailu je redistribuce

Koronavirová pandemie a s ní spojené dlouhé čekací...

Až do vypuknutí pandemie koronaviru využívali obchodníci k...

Po více než roce striktních opatření se situace...

Ukazuje se, že stávající objednávkové a predikční systémy...

Nejnovější Aktuality

Věda a výzkum
Vědci otevřeli cestu pro využití grafenových tranzistorů

Velikost tranzistorů v integrovaných obvodech se v posledních...

Pohnuli solitonem a přiblížili se kvantovým počítačům

K syntéze řetízků nanografenu, které jsou tlusté právě...

Cestovní ruch
Cestovní ruch dostane dotace na marketing

„Jsem rád, že se mi podařilo vyjednat o...

Ministerstvo také zároveň intenzivně připravuje pro podporu cestovního...

Aktuality
Brno chystá na říjen ofenzívu umělé inteligence

„V tuto chvíli je na programu 14 akcí...

„Kosmický průmysl, herní průmysl, umělá inteligence – tam...