Ministerstvo navrhuje polovodičovou investiční pobídku
AktualityRozšíření výroby čipů ve spolupráci s českými podniky a posílení konkurenceschopnosti českého průmyslu a technologického rozvoje země. Ministerstvo průmyslu a...
Rozšíření výroby čipů ve spolupráci s českými podniky a posílení konkurenceschopnosti českého průmyslu a technologického rozvoje země. Ministerstvo průmyslu a...
Přes 80 vystavujících firem, 130 speakerů z celého světa, mezi nimi i jedna z nejslavnějších postav bitcoinového světa Michael J....
Hřebenovka Českým Švýcarskem je dálková trasa, která tě v délce 100 kilometrů provede nejkrásnějšími, ale také téměř neznámými místy nádherné oblasti...
Na 300 delegátů z řad živnostníků, malých i velkých podniků ze všech odvětví a regionů ve středu 31. května zhodnotí...
Čeští výzkumníci přišli na to, jak efektivním spojením dřeva a vysoko hodnotných betonů při návrhu a výstavbě mostních konstrukcí ušetřit,...
Nejnovější trendy a technologie se podílejí na zvyšování výnosů a zlepšování kvality plodin či pomáhají zvyšovat kvalitu a bezpečnost obsluhy....
Víte, jak se na udržitelnost cestovního ruchu dívají lidé z různých oborů? Jakou roli v cestování hraje ohleduplnost vůči budoucím...
Jak se změnil LinkedIn? Co byl a co už není? Když Microsoft v polovině roku 2016 kupoval LinkedIn, mnozí si...
V žebříčku nejžádanějších kongresových destinací světa Mezinárodní kongresové asociace ICCA se česká metropole za rok 2022 umístila na pátém místě....
Prague City Tourism spouští letní marketingové kampaně. Město na ně vyčlenilo 15,4 milionu korun. Již podruhé je město financuje z...
Všechny výsledky
To je hlavní vyznění tradiční networkingové akce Eshopista, která proběhla 16. června v pražské La Fabrice. Na dvě stovky účastníků z řad provozovatelů e-shopů si vyslechlo rady desítky mluvčích.
Hlavní tématem byly marketplaces, tedy internetová tržiště. Jde o prodejní portály, do kterých se může zapojit větší množství e-shopů. Dušan Smoljak z pořádající společnosti Acomware představil nový průzkum toho, jak se české e-shopy k marketplaces staví. Výsledky průzkumu se už brzy objeví na blogu Acomware.
Smoljak zároveň shrnul důvody, proč by e-shopy měly služby internetových tržišť využít. Je to cesta ke zvýšení prodejů a k novým zákazníkům, prodejcům se zároveň otevírá cesta na zahraniční trh a v neposlední řadě prodejci ocení širokou marketingovou propagaci. Na druhou stranu marketplaces podle Smoljaka v sobě ukrývají i úskalí. Prodejci mají nižší marže, ztrácí přímý kontakt se zákazníkem a upozadí svou značku. Zákazník totiž mnohem více vnímá známou značku internetového tržiště, jako je třeba Amazon, Alza, Heureka, Mall a další. Název e-shopu, který zboží nabízí, zákazník často přehlíží.
Petr Bena z Alzy ve svém vystoupení pak zdůraznil, že marketplaces v žádném případě nejsou pro e-shopy konkurencí, ale dalším prodejním kanálem. Díky portálu se známým jménem si e-shop získá i větší důvěru zákazníků – lidé velkým a ověřeným prodejcům věří. A proto věří i těm e-shopům, které tyto známé značky doporučí.
Marketplaces mají i další výhodu. Pro zákazníky je velmi obtížné zorientovat se v nepřeberném množství existujících e-shopů. Pokud se tyto e-shopy na některé z internetových tržišť připojí, mají větší pravděpodobnost, že si jich zákazníci všimnou.
Eshopista je uznávaná networkingová platforma, která už sedm let propojuje českou e-commerce scénu. Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál Komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.
„Čipy tvoří základ mnoha výrobků, bez kterých si...
Čipy jsou strategickým průmyslovým odvětvím, které generuje vysokou...
Patří mezi nejvlivnější bitcoinové maximalisty a hlavní postavy...
Ambicí pořadatelů BTC Prague je mimo jiné oslovit...
První etapu můžeš začít v Petrovicích. Na nultém...
V páté etapě vedoucí z Jetřichovic proběhneš Pavlinino...
Kdo projde Hřebenovku Českým Švýcarskem, uvidí ho jinýma...
„Čipy tvoří základ mnoha výrobků, bez kterých si...
Čipy jsou strategickým průmyslovým odvětvím, které generuje vysokou...
Na prezidenta Hospodářské komory navrhli zástupci firem a...
Prezidium doplní pětice viceprezidentů. Vedle současných viceprezidentů –...
Sněm je nejvyšším orgánem Hospodářské komory, schází se...
Hospodářská komora není státní institucí. Je podnikatelskou samosprávou,...
Náklady na reprezentaci České republiky na mistrovství konaném...
„EuroSkills je šampionát na špičkové úrovni, kde národní...
Akce podporuje odborné dovednosti, zvyšování prestiže a kvalitu...
Hospodářská komora se se žádostí o podporu obrátila...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)