Čtvrtek 25. dubna 2024
ikona hodiny1. 7. 2022 07:00

Zákazníci Lidlu ode dneška sázejí les pro Vysočinu

Společnost Lidl pomůže s obnovou českých lesů zasažených kůrovcovou kalamitou. V rámci svého udržitelného projektu Lidl Les vysází v kraji Vysočina 200 000 listnatých a jehličnatých stromů. Výsadba se uskuteční na podzim letošního roku a přispějí na ni samotní zákazníci zakoupením vybraných produktů privátní značky Náš kraj.

Tereza Šťastná autor

Grafika: Lidl Projekt Lidl Les pomáhá Vysočině Grafika: Lidl

Lidl chce propojením projektu s privátní značkou podpořit tuzemské dodavatele a z každého zakoupeného výrobku daruje 1 korunu na výsadbu 30 hektarového lesa. Na cílovou částku ve výši 5 000 000 korun budou zákazníci přispívat ode dneška, tedy od1. července 2022. Samotnou výsadbou ale projekt neskončí, o následnou péči nově vysazeného lesa se dlouhodobě postará partner projektu, Lesy ČR. Ten také vytipoval cílovou lokalitu a vybere i vhodné sazenice pro zachování druhové pestrosti, odolnosti a biodiverzity.

 

Foto: Lidl Ambasadorem projektu Lidl Les se stal Jakub Vágner Foto: Lidl

Ambasadorem projektu Lidl Les se stal známý rybář a cestovatel Jakub Vágner, který se aktivně zapojí i do samotné výsadby. Tu, stejně jako průběh celého projektu, budou moci zájemci sledovat na stránkách projektu www.lidl-les.cz, kde se také dozví zajímavosti o lese. V projektu chce následně Lidl pokračovat i v dalších letech a své zákazníky například zapojí i do výběru vhodných lokalit pro nové výsadby.

Články autora Tereza Šťastná

Nejnovější články

Aktuality
Česko se pyšní Prime High Street

Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...

Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...

Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...

„V Colliers se snažíme, aby se i další...

Pohled z praxe
Vinařský ráj vstupuje na rakouský trh

„České vinohrady představují pouze 0,54 % z celkového...

Pro Vinařský ráj se jedná již o historicky...

„Ve Vinařském ráji vidíme mnoho příležitostí, jak trh...

Aktuality
Kreativní Evropa přinesla českým projektům přes 5 milionů eur

Více než 3 miliony eur putovalo do audiovizuálního...

V roce 2023 získali žadatelé z oblasti audiovizuálního...

Vlajkovou lodí programu jsou Projekty evropské spolupráce. Dalšími...

Projekty podporují spolupráci napříč obory posilují evropský rozměr...

Mezioborová část programu Kreativní Evropa podporuje inovativní projekty...

V roce 2024 slaví Česká republika 20 let...

„Zlín Film Festival je příjemcem podpory programu Kreativní...

Nejnovější Aktuality

Aktuality
Česko se pyšní Prime High Street

Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...

Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...

Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...

„V Colliers se snažíme, aby se i další...

Aktuality
Kreativní Evropa přinesla českým projektům přes 5 milionů eur

Více než 3 miliony eur putovalo do audiovizuálního...

V roce 2023 získali žadatelé z oblasti audiovizuálního...

Vlajkovou lodí programu jsou Projekty evropské spolupráce. Dalšími...

Projekty podporují spolupráci napříč obory posilují evropský rozměr...

Mezioborová část programu Kreativní Evropa podporuje inovativní projekty...

V roce 2024 slaví Česká republika 20 let...

„Zlín Film Festival je příjemcem podpory programu Kreativní...

Aktuality
Evropa vyslyšela požadavky českých podnikatelů

„Enrico Letta při psaní zprávy o vnitřním trhu...

„Posouzení dopadů by mělo být zaměřeno na kvalifikované...