Lidé míří za gastro zážitky, i když stojí víc
Analýzy 19. 4. 2024 07:35Oborem gastro služeb se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená změnami DPH. Březnové ceny v gastru jsou navzdory klesající inflaci...
CloudTalk, jehož telefonní SaaS platforma usnadňuje práci pracovníkům call center a obchodním oddělením, získal další ocenění. G2 je globální platforma pro hodnocení softwaru a každé čtvrtletí uděluje badgeb – odznaky – těm nejlepším produktům, které vyhodnocuje na základě statisíců recenzí od konečných uživatelů. Za uplynulé čtvrtletí si CloudTalk od G2 vysloužil 17 ocenění, včetně odznaku Momentum Leader a High Performer v kategoriích Contact Center Software. Jako Leader byl označen i v celkovém vyhodnocení softwarů pro kontaktní centra. Znamená to, že se CloudTalk řadí k 25 % nejrychleji rostoucím softwarům v kategorii z pohledu podílu na trhu i zákaznické spokojenosti. Tento úspěch si CloudTalk může připsat k dřívějšímu ocenění od platformy G2 ze začátku roku, kdy se v žebříčcích umístil jako 15. nejrychleji rostoucí software na světě.
„Je skvělé vidět, že naše práce je uživateli neustále odměňována a že se to odráží i v oceněních, která získáváme. Že jsme nyní od G2 získali v kategorii Contact Center Software ocenění Momentum Leader a High Performer, znamená, že máme výraznou přítomnost na trhu a zároveň se naše platforma uživatelům líbí. Navazuje to na úspěch ze začátku roku, kdy jsme se umístili v meziročním žebříčku G2 mezi nejrychleji rostoucí software. Tato ocenění nám zároveň připomínají, že musíme naši telefonní platformu rozvíjet dál,“ komentuje Martin Malych, co-CEO CloudTalku.
CloudTalk se už na začátku roku umístil na 15. místě v žebříčku G2 Fastest Growing Product, a to dokonce podruhé v řadě. Stejně jako tato kategorie jsou i badge udělovány na základě uživatelských recenzí. Těch CloudTalk posbíral už 436 a může se pochlubit také průměrným hodnocením svého produktu, to se totiž dlouhodobě drží na 4,3 hvězdičky z pěti. Stovky hodnotících uživatelů si pochvalují zejména možnosti integrace CloudTalku se širokou řadou CRM a dalších firemních systémů, na které CloudTalk sází.
Slovensko-česká technologická společnost, která vyvíjí cloudový komunikační software pro call centra, obchodníky, zákaznickou podporu a další týmy, které pravidelně komunikují přes telefon. Společnost vznikla v roce 2018 a její řešení se z drobné aplikace na online hovory rozvinulo v komplexní platformu s více než 70 pokročilými funkcemi. Jednou z klíčových možností softwaru CloudTalk je množství integrací s externími aplikacemi včetně Salesforce, Pipedrive, Dataddo nebo Outreach. Platformu po celém světě využívá přes 2 500 organizací, například Revolut, DHL, goFluent, Glovo nebo Yves Rocher. Aktuálně má CloudTalk tým o více než 260 lidech. Celkem společnost od investorů vybrala ve dvou investičních kolech 7,3 milionu eur.
G2 je jedním z předních portálů pro uživatelskou zpětnou vazbu. Ročně ho navštíví až 60 milionů uživatelů, kteří pro potřeby svého byznysu hledají ten správný software. Díky tomu má G2 databázi čítající přes 100 tisíc společností a nástrojů. Vedle každoročních ocenění, která vycházejí z uživatelských recenzí, portál hodnotí jednotlivé softwary i čtvrtletně, a to právě odznaky, které si oceněné firmy mohou „vyvěsit“ jako důkaz spokojenosti svých klientů.
„Ceníme si zejména toho, že z G2 můžeme čerpat feedback od reálných koncových uživatelů. Díky stovkám recenzí jsme schopni náš produkt neustále zdokonalovat, protože víme, co uživatelům vyhovuje a co ne. To je zpětná vazba, která je pro vývoj klíčová. O to víc si potom vážíme ocenění Momentum Leader, protože víme, že je výsledkem důvěry, kterou v nás klienti mají,“ vysvětluje Malych.
Souhrnné tržby gastro podniků dosáhly za první kvartál...
Restaurace svými tržbami odpovídají průměru celého gastra. Ovšem...
Zatímco v roce 2019 tvořily prodeje hlavních jídel během...
Průměrná obědová útrata v restauraci je nyní 224...
Podíváme-li se pouze na období posledních týdnů, je...
„Velikonoce letos opravdu zafungovaly dokonale. Moje rada provozovatelům...
V úvodu jara se nejvíc dařilo podnikům ve Středočeském...
V podstatě to ilustruje vývoj v celém prvním čtvrtletí, kde...
„Důvody, proč tomu tak bylo, můžeme jen odhadovat....
Důležitou roli při rozhodování ale hraje rodina –...
Lidé jsou nejvíce otevřeni přestěhovat se za prací...
V Česku a Severním Makedonii je téměř polovina...
Důležitým faktorem při zvažování konkrétní nabídky není jen...
„První tři země v Evropě, do kterých to...
Ve střední Evropě, na Balkáně a v regionech...
Naopak největší překážkou práce v zahraničí je dlouhodobé...
Poskytovatel náborových služeb Alma Career uskutečnil průzkum ve...
Celý systém čekají velké změny včetně přechodu na...
S digitalizací systému úzce souvisí zavedení Portálu stavebníka,...
Již dnes v mnoha firmách umělá inteligence pomáhá řešit...
Umělá inteligence dokáže velmi rychle zpracovávat rutinní opakované...
AI umí pomoci například s články, blogy, prezentacemi,...
Umělá inteligence může vytvářet obrázky a grafiku na...
AI může být využita jako virtuální asistent, který...
„Umělou inteligenci lze také efektivně využít k brainstormingu...
Expozice 302 vystavovatelů z 24 zemí světa, na hrubé...
Veletrh HOLIDAY WORLD & REGION WORLD tradičně věnuje...
Návštěvníci z řad široké veřejnosti vyhrávali v rámci HOLIDAY WORLD...
HOLIDAY WORLD & REGION WORLD se konal v...
Pokud by totiž výklad zákona o odpadech a...
V Green Future se nám podařilo jako prvním...
Abych ukázal absurditu, která u nás legislativně panovala,...
To samozřejmě není jediný zádrhel, na který jsme...
To Česko překvapivě staví do úplně jiného světla...
Dělat v současné době nějaké závěry, jak přetahování...