Český zdicí robot bodoval v zahraničí
Aktuality 28. 3. 2024 08:08O robotickém zdění už se mluví i v mezinárodním měřítku. Zdicí robot od Wienerbergeru, nově pojmenovaný WLTR, získal uznání během...
Společnost Carollinum se v reklamní kampani pro rok 2022/2023 spojila s bývalým tenistou, influencerem a sběratelem hodinek Tomášem Berdychem. Letos na podzim se představí jako dobrodruh v kokpitu vintage letadla a také jako cyklista na vlastním silničním kole značky Festka.
Vím, kdo jsem, a taky vím, co chci. Tak by se dalo popsat téma nejnovější kampaně, která bude pokračovat i v příštím roce. Tomáš Berdych, nejnovější člen přátel značky neboli friends of the brand Carollinum, se letos na podzim a v zimě objeví v různých volnočasových rolích, které jsou mu velmi blízké. Rád jezdí na kole, s oblibou objevuje neznámá místa, užívá si život… Právě tento leitmotiv celé kampaně se pojí s hodinkami, které společnost Carollinum nabízí.
Na každý sport či zábavu si totiž Tomáš Berdych na zápěstí bere jiný typ časomíry, protože každá aktivita vyžaduje ty správné hodinky. Na kolo a při výkonu Tomáš ocení sportovní model Endurance Pro od značky Breitling, vyrobený z velmi lehkého materiálu Breitlight. Na ruce tak hodinky skoro necítí a má čas jen pro sebe.
Do letadla si Tomáš oblékl kožený bomber a na zápěstí si nasadil hodinky IWC Schaffhausen z kolekce Pilot’s Watches. Nic menšího než spolehlivý nástroj profesionálů, hodinky, jež svou historii začaly psát již v roce 1936. Hodinářská ikona se mu tak stala dokonalým společníkem v době, kdy jeden zážitek střídá druhý.
Tomáš Berdych je dlouholetým klientem společnosti Carollinum a jeho vášeň pro hodinky, férovost, cílevědomost a další společné vlastnosti jej pojí s majitelkou firmy Tamarou Kotvalovou. V rodině Carollinum jsme Tomáše Berdycha přivítali již na začátku roku 2022, kdy vstoupil do ambasadorské kampaně oslavující 25 let společnosti Carollinum. Na vizuálu měl čestné místo vedle Tamary Kotvalové, cyklisty Zdeňka Štybara a golfistky Kláry Spilkové. Nyní jej uvidíme na fotografiích slovenského fotografa Matúše Tótha, a to v printu, outdooru i onlinu.
Tamara Kotvalová ke spolupráci dodává: „V našich kampaních se objevují lidé, kterých si já osobně velmi vážím a o nichž si v Carollinu myslíme, že bychom na ně měli být my Češi hrdí. Jsou to osobnosti, které překonaly hranice naší republiky a staly se uznávanými i v zahraničí. Spojili jsme se s osobnostmi, jako jsou válečný veterán armádní generál Emil Boček, kardiochirurg profesor Jan Pirk, architektka Eva Jiřičná, golfistka Klára Spilková a cyklista Zdeněk Štybar. Není divu, že jsme přizvali hvězdu českého tenisu Tomáše Berdycha. Navíc když o něm víme, že si oblíbil tradiční hodinářské řemeslo a je nadšeným sběratelem mechanických hodinek.“
„Dlouhé období vývoje, testů a příprav jsme zakončili...
Zdicí robot od Wienerbergeru má nejen úspěchy v...
Travelcon je vůbec největší odbornou konferencí cestovního ruchu...
Nedílnou součástí konference je kromě turismu také téma...
Během konference si účastníci vyzkouší také několik technologických...
Co bude znamenat přechod X na platformu podobnou...
WeChat má přes 1,2 miliardy uživatelů, kteří jsou...
Je třeba si uvědomit, že WeChat vznikal před...
I když se v této chvíli zdá přechod...
Další krok, který Elon Musk plánuje, je poskytnout...
„Dlouhé období vývoje, testů a příprav jsme zakončili...
Zdicí robot od Wienerbergeru má nejen úspěchy v...
Představením nového venture kapitálového fondu skupina Purple navazuje...
Se 40 miliony eur chtějí Purple Ventures zainvestovat...
„Svobodné zednářství symbolizuje mystiku, umění a vědu. Pro...
Na zednářské tematice se ponese aranžmá každého z...
Genius loci Lednicko-valtického areálu spoluvytváří atmosféru festivalu od...
„Hudba a zednářství mají pro mne podobnou a...
Zatímco večery patří koncertům, dobu od úsvitu do...
Genius hudby je stále mezi námi. Během festivalových...