Český zdicí robot bodoval v zahraničí
Aktuality 28. 3. 2024 08:08O robotickém zdění už se mluví i v mezinárodním měřítku. Zdicí robot od Wienerbergeru, nově pojmenovaný WLTR, získal uznání během...
Technologicko-konzultační společnost MoroSystems, která pomáhá předním českým i světovým firmám efektivně digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace, se stala prvním českým partnerem Magnolie – ta se řadí mezi takzvané digital experience platformy (DXP) a umožňuje efektivně vyvíjet weby a e-commerce portály pro B2B i B2C firmy. Systém usnadňuje správu obsahu a rozšiřování řešení dle byznysových potřeb zákazníka. Pro MoroSystems to znamená rozšíření technologického portfolia založeného na jazyku Java a posílení kompetencí, které se stále točí kolem vývoje komplexních řešení na míru pro klienty eBay, AEVI, UNIQA nebo Benefit Plus.
„V MoroSystems jsme si k šestnáctým narozeninám nadělili do našeho technologického stacku přírůstek v podobě DXP platformy od společnosti Magnolia. Ta nám umožní efektivněji stavět portálová řešení pro naše zákazníky. Pro firmy, které preferují řešení postavené na technologii Java, jde prakticky o jedinou odpovídající alternativu k Liferay, a to za výrazně kompetitivní náklady. Jsme proto rádi, že jsme se stali prvním partnerem na českém trhu,“ říká Tomáš Páral, CEO MoroSystems.
„Díky partnerství s Magnolií dokážeme klientům nabídnout lepší technické řešení pro vývoj portálů, přičemž umíme srovnat výhody a nevýhody vývoje jak nad DXP platformou, tak čistě na zelené louce. Ve výběru hrálo roli i to, že Magnolia ctí moderní MACH architekturu, která umožňuje poskládat výsledné řešení optimálně dle byznysových potřeb zákazníka. Dále obsahuje nástroje pro tvorbu a správu obsahu určeného nejen pro web, ale i další digitální kanály. V neposlední řadě přináší funkcionality pro orchestraci personalizované zákaznické komunikace. To vše na špičkové úrovni i pro nejnáročnější a nejkomplexnější projekty,“ dodává Radek Teichmann, CTO MoroSystems.
Magnolia byla letos zařazena mezi vizionářské společnosti v rámci žebříčku Gartner® Magic Quadrant for Digital Experience Platforms a jejího růstového potenciálu si rovněž všimli v reportu The Forrester Wave: Digital Experience Platforms (DXPs), Q3 2021. Oba výzkumy ilustrují boom DXP platforem, které jsou typicky určeny pro portálová řešení různého druhu, jež využívají středně velké až velké firmy – například banky a pojišťovny, energetické společnosti, mobilní operátoři nebo farmaceutické firmy.
DXP platforma Magnolia přináší CMS funkcionality (tedy zejména správu obsahu), ale vedle nich dokáže automatizovaně reagovat na odlišné potřeby uživatelů a zákazníků. K tomu obsahuje nástroje pro marketingovou automatizaci včetně správy multikanálové komunikace nebo segmentaci uživatelů (od manuálně nastavených podmínek až po AI/ML modely). Dále umožňuje personalizaci obsahu na různých úrovních (obsah komponent, verze komponent, verze stránek) a s různou komplexitou (od nastavení událostí na základě stanovených pravidel až po rekomendační modely), správu digitálních assetů (DAM funkcionalitu), analytiku a reporting na úrovni uživatele nebo správu kampaní v rámci jednoho či více vlastních webů.
„Dlouhé období vývoje, testů a příprav jsme zakončili...
Zdicí robot od Wienerbergeru má nejen úspěchy v...
Travelcon je vůbec největší odbornou konferencí cestovního ruchu...
Nedílnou součástí konference je kromě turismu také téma...
Během konference si účastníci vyzkouší také několik technologických...
Co bude znamenat přechod X na platformu podobnou...
WeChat má přes 1,2 miliardy uživatelů, kteří jsou...
Je třeba si uvědomit, že WeChat vznikal před...
I když se v této chvíli zdá přechod...
Další krok, který Elon Musk plánuje, je poskytnout...
Česká technologická firma eMan si uvědomuje, že podpora...
Spolupráce mezi českými firmami a vzdělávacími institucemi má...
Současný stav na trhu práce v oblasti informačních...
Kariérní veletrh COFIT představuje studentům na půdě FIT...
„Příznivá firemní kultura podporující autonomii a vlastní myšlení...
Generace Z řadí dobré vztahy v práci mezi...
Řada firem se potýká s úsporami, na trhu...
Příslušníci mladé generace Z podle personalistů reagují pozitivně...
„Je opravdu skvělé sledovat tempo, s jakým se...
Novinkou uplynulého roku byla integrace Large language modelu...
Mezi klienty Vocalls dnes najdeme společnosti ČSOB, Estafeta...