Lidé míří za gastro zážitky, i když stojí víc
Analýzy 19. 4. 2024 07:35Oborem gastro služeb se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená změnami DPH. Březnové ceny v gastru jsou navzdory klesající inflaci...
Oborem gastro služeb se v úvodu roku prohnala vlna skokového zdražování způsobená změnami DPH. Březnové ceny v gastru jsou navzdory klesající inflaci...
Nedostatek zaměstnanců a velké množství pracovních nabídek dává uchazečům a uchazečkám o práci mnoho možností, a to nejen doma, ale...
Portál stavebníka má potenciál zjednodušit celé stavební řízení, říká Adam Heres Vostárek, expert na digitalizaci ve společnosti PlanRadar. České stavebnictví...
Češi za covidu začali objevovat Česko. A už nepřestali. Post-covidový nárůst hostů dokládají údaje Amazing Places. Cestovatelský projekt letos vstupuje...
Digitální transformace neustále zrychluje a nově čelí výzvě AI. Stále více firem řeší, jak se na digitální budoucnost připravit a...
Umělá inteligence (AI) může zefektivnit a zjednodušit mnohé činnosti v každodenní kancelářské práci. Je schopna pomoci s rychlým vyhledáváním informací, rešeršemi,...
Bývalý šéf ECB Mario Draghi dostal od Evropské komise nelehký úkol – do konce června má jeho tým vypracovat zprávu,...
I navzdory obavám z dopadu vládního konsolidačního balíčku na oblast zaměstnaneckých benefitů k žádnému kritickému scénáři nedošlo a očekávané plošné...
Šestice kongresových ambasadorů si v úterý 16. dubna v Rezidenci primátora hlavního města Prahy převzala ocenění v rámci již 13....
Už jen přibližně dva týdny – do 2. května – mají podnikatelé čas na elektronické podání daňového přiznání k daním...
Všechny výsledky
Roadshow Discover Czechia ve čtyřech jihokorejských městech připravila Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. A také začala kampaň Bohemian Rhapsody. Cílem je podpořit české podnikatele a pomoci s návratem turistů z východní Asie. Přímé letecké spojení Praha – Soul spouští Korean Air už příští týden. Inaugurační let z Letiště Praha se uskuteční v pondělí 27. března.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Roadshow byla načasována na období těsně před obnovením přímého leteckého spojení, aby pomohla zvýšit zájem obyvatel Jižní Koreje o cestu do Česka a o tradiční české výrobky. Zúčastnili se jí zástupci Prague City Tourismu nebo Křišťálového údolí v Libereckém kraji. Nechyběli ani představitelé cestovních kanceláří například z Liberty International, Kompas, Euroscop – Golden Prague či DIR Bohemia či provozovatelé hotelů jako třeba Four Seasons Prague, Jan Hotels, CPI group či Mozart hotel Prague.
„Roadshow Discover Czechia jsme uspořádali od 10. do 17. ve čtyřech nejdůležitějších jihokorejských městech Daeg, Gwangj, Busan a Soul. Pro 17 českých firem jsme připravili dva workshopy s korejskými partnery. Akce se zúčastnil český velvyslanec Gustav Slamečka, viceprezident Korean Air a čelní představitelé hlavních cestovních kanceláří a tour operátorů v Jižní Koreji, jako jsou Yellow Balloon Tour, Very Good Tour či Naeil Tour. Velký díky za úspěšný event patří řediteli našeho zahraničního zastoupení v Jižní Koreji Michalu Procházkovi,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Velký zájem o roadshow svědčil o tom, jak velký význam má pro podnikatele z Česka Jižní Korea včetně tamních turistů, kteří bývají bonitnější. V loňském čtvrtém čtvrtletí roku k nám hostů z Jižní Koreje přijelo ve srovnání se situací před pandemií covidu-19 jen 20 %. Pro návrat cestovatelů z východní Asie je spuštění přímých letů Praha – Soul naprosto zásadní.“
Od 27. března 2023 má Korean Air začít napřímo létat mezi Českem a Jižní Korejí třikrát týdně, v hlavní sezóně dokonce čtyřikrát za týden. Podle Letiště Praha patří obnovení dálkového spojení k nejvyšším prioritám.
„Jde o důležitý milník nejen na cestě k obnově provozu a návratu k číslům z roku 2019, ale také v rámci budování sítě přímých linek do Asie. Korea se řadí k trhům s nejvyšší poptávkou z regionu Asie,“ říká předseda představenstva Letiště Praha Jiří Pos.
Návrat turistů do Česka podpoří také kampaň Bohemian Rhapsody, kterou tento týden spustil Korean Air ve spolupráci s CzechTourismem, Letištěm Praha a Prague City Tourismem. Obyvatelé Jižní Koreje se z ní mimo jiné dozví o kultuře v Česku, ale také o pražských střechách, českém sklu, získají tipy na gastronomické zážitky nebo zámecké ubytování v Praze. nechybí však informace o Křišťálovém údolí v Libereckém kraji nebo o Plzni. To vše s možností získat do letošního 20. května letenky Praha – Soul se zvýhodněním 5 %, slevy na kartu návštěvníka Prahy, tzn. Prague Visitors Pass, či vybrané služby pro turisty s benefitem. A jeden šťastlivec vyhraje letenku s Korean Air do celého světa.
„Společně s Letištěm Praha a agenturou CzechTourism jsme poslední měsíce koordinovali marketingové aktivity tak, abychom znovu mohli v Praze přivítat turisty z Asie, kteří v metropoli poslední dva roky chyběli. V rámci marketingových aktivit jsme také navázali spolupráci s korejskými influencery, kteří přiletí prvním inauguračním letem, a prostřednictvím nich představíme tamnímu publiku například kartu Prague Visitor Pass,“ uzavírá předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro.
Celá roadshow v Jižní Koreji byla financována z projektu ekonomické diplomacie PROPED, který se realizoval ve spolupráci Ministerstva pro místní rozvoj a Ministerstva zahraničních věci České republiky.
Souhrnné tržby gastro podniků dosáhly za první kvartál...
Restaurace svými tržbami odpovídají průměru celého gastra. Ovšem...
Zatímco v roce 2019 tvořily prodeje hlavních jídel během...
Průměrná obědová útrata v restauraci je nyní 224...
Podíváme-li se pouze na období posledních týdnů, je...
„Velikonoce letos opravdu zafungovaly dokonale. Moje rada provozovatelům...
V úvodu jara se nejvíc dařilo podnikům ve Středočeském...
V podstatě to ilustruje vývoj v celém prvním čtvrtletí, kde...
„Důvody, proč tomu tak bylo, můžeme jen odhadovat....
Důležitou roli při rozhodování ale hraje rodina –...
Lidé jsou nejvíce otevřeni přestěhovat se za prací...
V Česku a Severním Makedonii je téměř polovina...
Důležitým faktorem při zvažování konkrétní nabídky není jen...
„První tři země v Evropě, do kterých to...
Ve střední Evropě, na Balkáně a v regionech...
Naopak největší překážkou práce v zahraničí je dlouhodobé...
Poskytovatel náborových služeb Alma Career uskutečnil průzkum ve...
Celý systém čekají velké změny včetně přechodu na...
S digitalizací systému úzce souvisí zavedení Portálu stavebníka,...
Češi nyní tvoří 56 procent všech turistů v...
Z cestovatelů jsou čím dál tím častěji gurmáni....
Tak zvané silent travel se stává jasným trendem...
Jednotlivý provozovatelé jdou s dobou ale i v...
Ambassador Awards Evening se uskutečnil pod záštitou primátora...
„Celý profesní život se snažím posouvat českou onkologii...
Hlavními partnery večera byly: Hlavní město Praha, Ministerstvo...
Kdo navštíví Prahu, resp. její webové stránky a...
Hlavní město ve spolupráci s Prague City Tourism...
Během roku Franze Kafky se uskuteční také projekt...
Otáčející se hlava Franze Kafky patří k nejvyhledávanějším...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)