Belgický příklad pro Česko
Trendy 25. 4. 2024 13:40Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané by mohli...
Praha je jediné město v regionu CEE (střední a východní Evropa), které se může pyšnit Prime High Street, tedy obchodní...
Nabídnout ty nejlepší technologie evropským vinařům – to je cílem českého holdingu &CORK, jehož společnosti Vinařský ráj a Kovo Prudík...
Grantový program Evropské komise Kreativní Evropa na podporu kulturních a kreativních odvětví rozdělil v roce 2023 mezi české žadatele částku...
Skupina Holcim investuje do modernizace čížkovické cementárny, nový projekt Airlock se zaměřuje na snížení emisí CO2. Tato iniciativa reflektuje pevný...
Domácnosti, kteří pořizují fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo, v drtivé většině případů opravdu uspoří a dočkají se výrazného snížení spotřeby. Vyplynulo to...
Od začátku února došlo na londýnské burze k výraznému zdražení mědi. Na dohled psychologické hranice 10 000 dolarů za tunu...
Celkem pět ocenění získal na jaře TIC BRNO v soutěžích zabývajících se cestovním ruchem – TURISTPROPAG a Velká cena cestovního...
Probíhající napětí na Blízkém východě se spolu s výhledem na vyšší úrokové sazby po delší dobu (higher for longer) přenášejí negativně...
Stejná práce, ale jiné platové ohodnocení. Podle dat Statistického úřadu Evropské unie činí rozdíl ve mzdách mezi ženami a muži...
Všechny výsledky
Do konce března se mohou tuzemští podnikatelé v cestovním ruchu a organizace destinačního managementu přihlásit na Czechia Travel Trade Day. Jedna z největších tuzemských akcí na podporu incomingu se uskuteční 24. a 25. dubna v Brně pod záštitou a za účasti ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše.
Absolventka televizní žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Pracovala řadu let jako televizní redaktorka v domácím zpravodajství České televize, později jako ředitelka odboru komunikace a tisková mluvčí České správy sociálního zabezpečení, tisková mluvčí Karlovarských minerálních vod, vedoucí komunikace a mluvčí Ministerstva práce a sociálních věcí, ředitelka marketingu a komunikace CzechInvestu, mediální zástupkyně Svazu měst a obcí či Asociace krajů a ředitelka komunikace, vedoucí tiskového oddělení a tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu. Aktuálně pracuje jako tisková mluvčí České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Czechia Travel Trade Day, který se v minulosti konal v Karlových Varech, Českých Budějovicích, Liberci, Plzni a Olomouci, znamená dva dny intenzivních mezinárodních obchodních jednání. Součástí jsou i poznávací cesty po Jihomoravském kraji pro zahraniční cestovní kanceláře.
„Na přípravě už 6. ročníku Czechia Travel Trade Day intenzivně spolupracujeme s Centrálou cestovního ruchu – Jižní Morava a městem Brno. Hlavním cílem je zpropagovat bohatou turistickou nabídku Česka v regionech a přispět k rozvoji příjezdového cestovního ruchu,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „To, že se jedná o mimořádnou událost, potvrzuje fakt, že máme potvrzenou účast na 80 nákupčích z více než 23 zemí světa.“
„Pro účastníky Czechia Travel Trade Day připravujeme program vrcholící pondělním galavečerem. Hosté poznají nejen tradiční turistické cíle v centru města, ale například i nově otevřené a naprosto unikátní vodojemy na Žlutém kopci či Mendelův skleník a samozřejmě i proslulou brněnskou gastroscénu,“ říká primátorka statutárního města Brno Markéta Vaňková a dodává: „Na Czechia Travel Trade Day se podílíme organizačně i finančně, tak jako loni na konferenci pro tvůrce digitálního obsahu Traverse 22 nebo o rok dříve na zasedání Asociace francouzských novinářů z oblasti turismu. Věříme, že tyto investice mají vysoký potenciál přilákat do Brna nové turisty, a to díky účasti novinářů a nákupčích z celého světa, kteří Brno dostanou do širšího povědomí.“
Pondělní akci budou předcházet ukázkové cesty po Jižní Moravě. Ve 2 dnech 4 skupiny nákupčích a novinářů poznají největší skvosty, gastronomii, vinařskou turistiku a mnoho dalšího tak, aby destinaci zapojily do své nabídky.
Do konce března se můžete registrovat zde.
„Turisté ze zahraničí i z Česka mají po Praze dlouhodobě nejvíc zájem o Jihomoravský kraj. Máme z toho radost, zájem podporujeme a chceme ho dál rozvíjet,“ říká hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich a dodává: „Letos tak chystáme například projekt Karta hosta. Chceme provést návštěvníky nejzajímavějšími, ale i opomíjenými místy kraje, aby se návštěvnost rozptýlila i do dalších regionů. Turisté, kteří si kartu koupí, získají zážitky a vstupy za zvýhodněnou cenu nebo i zdarma. Partnerům projekt nabízí zviditelnit se díky společné propagaci. Pracuje na tom Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava.“
V Brně nebudou chybět ani ředitelé zahraničních kanceláří CzechTourismu. Poskytnou konzultace o aktuální situaci v cestovním ruchu v jednotlivých zemí včetně tipů na obchodní příležitosti, informace o kulturních dimenzích či o tom, jací jsou a co preferují turisté z té které části světa. Pozitivní zprávou je, že turistů v Česku po pandemii covidu-19 postupně přibývá.19,5 milionů loňských cestovatelů znamenalo meziroční 71% nárůst. Turismus v Česku táhli rezidenti, loni jich u nás cestovalo 12,1 milionů. Hostů ze zahraničí bylo cca 7,4 milionů.
„Turisté se do Česka vrací i díky akcím jako je právě Czechia Travel Trade Day. Proto se každý rok, vždy v jiném regionu, ve spolupráci s kraji, městy a destinačními agenturami snažíme připravit originální program a maximálně podpořit zájem o TTD a Česko. Každý rok tak akci nechybí nové trhy, letos se tak nově můžeme těšit na nákupčí z Litvy a Irska,“ říká ředitelka odboru produkt managementu, výzkumu a B2B spolupráce České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Veronika Janečková a uzavírá: „Na základě loňského TTD v Karlových Varech, kam se sjelo na dvě stě lidí z 23 zemí, se víc a v celém světe začalo mluvit o Česku. Zahraniční cestovní kanceláře začaly i díky této akci nově nabízet Česko či přímo rozšířily stávající nabídku o nová místa v naši zemi. Aktuálně děláme vše proto, aby nejméně stejně úspěšná byla i dubnová akce v Brně.“
„Lidé by nemuseli shromažďovat a odvážet nesešlápnuté lahve...
Při zavedení digitálního zálohového systému by v Česku...
Zájem prémiových značek o tuto lokalitu po odeznění...
Po pádu komunismu se pro západní značky otevřel...
Podle dostupných dat byl Cartier jedinou značkou, která...
„V Colliers se snažíme, aby se i další...
„České vinohrady představují pouze 0,54 % z celkového...
Pro Vinařský ráj se jedná již o historicky...
„Ve Vinařském ráji vidíme mnoho příležitostí, jak trh...
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že...
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT...
Od muzea se očekává, že uspokojí/přitáhne turisty včetně...
Jílové u Prahy je tak trochu ve specifické...
Zlato Regionální muzeum v Jílovém u Prahy sídlí na...
Příležitostné výstavy Výstavy, malé i větší, jsou v jílovském...
Původně jen opravdická živoucí kočka. Tak nějak jednou...
Regionální muzeum, na rozdíl od těch velkoměstských, může...
Češi nyní tvoří 56 procent všech turistů v...
Z cestovatelů jsou čím dál tím častěji gurmáni....
Tak zvané silent travel se stává jasným trendem...
Jednotlivý provozovatelé jdou s dobou ale i v...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Táboritská 23/1000, 130 00 Praha 3
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban (petr.karban@cot.cz)