Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
ESG. To jsou písmena, která v poslední době slýcháme čím dál častěji. Někdo je vítá, někomu pro změnu dělají vrásky na čele. Jsou totiž měřítkem udržitelnosti firem, tedy jejich dopadu na životní prostředí i společnost. Už od příštího roku bude muset značná část společností svá „ESG data“ pečlivě sbírat a sestavit z nich auditovaný report. Že je to složité? Naštěstí existují rádci, kteří se sestavením ESG reportu rádi pomůžou. Skupina Optimia je jedním z nich. Samotným reportem to ale pro ni nekončí. Dokáže totiž nabídnout, jak si ho snadno, ale účinně vylepšit.
Více prozradí jednatel skupiny Optimia Armen Sargsyan a obchodní zástupce se specializací na oblast ESG Jiří Štěpánek.
1:00 Je dobře, že se ESG reporting zavádí?
6:00 Outsourcing – hlavní náplň skupiny Optimia
7:30 Jde Optimia na cestě k udržitelnosti příkladem?
9:00 Přípravu na ESG reporting není radno odkládat. Jak na něj?
16:00 Jak outsourcing ovlivní ESG rating
21:30 Komu pomůže „náhradní plnění“
23:00 Kdo zejména může využít služeb skupiny Optimia
25:00 Jak využít ESG report v marketingu