Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
V roce 1984 dochází v Německu ke spojení 8 středně velkých kurýrních firem a vzniká společnost ADK (Arbeitsgemeinschaft der Deutschen Kurierdienste). Díky tomuto spojení se ADK stává nejen nejstarší kurýrní firmou v Německu, ale také největším nezávislým kurýrním přepravcem v Evropě. O deset let později mění ADK svůj název na současný GO! Express & Logistics. GO! ve svém názvu odráží svou nejsilnější stránku „general overnight,“ tedy přepravy „doslova přes noc.“
GO! disponuje stovkou vlastních poboček po celé Evropě propojených vlastní sítí linek. Díky mezinárodním partnerstvím pak zajišťuje také přepravy do zbytku světa.
„Náš primární cíl je garantované doručení v rámci Evropy do druhého dne. Neustále rozšiřujeme síť linek, optimalizujeme časy vyzvedávání a hledáme nejlepší možná řešení pro specifické zásilky. Díky mateřskému zázemí v Německu je naší doménou západní Evropa, kde zásilky z ČR doručujeme už v ranních hodinách. Aby přepravy probíhaly co nejrychleji, doručujeme i o svátcích a víkendech a náš zákaznický servis funguje nepřetržitě,“ říká prokuristka českého zastoupení GO! Express & Logistics Pavla Eretová.
Již více než 30 let poskytuje GO! stabilně logistické služby napříč různorodými obory podnikání, ať už se jedná o biotechnologický výzkum a vývoj, potravinářský průmyslu, automotiv nebo přepravu dokumentů v rámci mezinárodních poboček firem. Předpokladem bezpečného a odpovídajícího servisu pro specifické zásilky je znalost povahy přepravovaného zboží a pochopení zákazníkových potřeb. Nastavení služeb v reakci na aktuální požadavky z trhu promítlo GO! do distribučních řešení, jakými jsou například GO! Life Science či GO! Automotive & Industry.
„Je to právě průmysl, kdo pravidelně prověřuje kvalitu a úroveň našich služeb. Výroba pokračuje prakticky nepřetržitě a každé ohrožení plynulosti jejího provozu citelně poznamenává celý trh. V GO! řešíme zejména takové zásilky, které jsou esenciální součástí provozu. Klienti nám volají, když chybí součástka do výroby nebo v případě, že porouchaný stroj čeká odstavený na náhradní díl. Řešíme specifické situace, které mají ve svém důsledku vliv na vývoj portfolia produktů GO!, jak je známe dnes,“ dodává Pavla Eretová.
Průmyslová řešení GO! zahrnují přepravu nadrozměrných zásilek či atypických tvarů, nadstandardní pojištění či pohotovostní skladování. Flexibilní časy vyzvedávání umožňují práci na polotovarech do odpoledních hodin při zachování doručení následující den. GO! jako jediný přepravce nabízí termínované doručení v Německu už od sedmé hodiny ranní.
Na ploše 1 000 metrů čtverečních se strategickým umístněním v pražské Hostivici se nachází centrální sklad GO! pro Českou republiku. Více jak 700 paletových míst slouží k dlouhodobému i krátkodobému skladování zboží. Pro potřeby urgentních dodávek zde GO! poskytuje i tzv. pohotovostní sklad.
„Často se na nás obracejí výrobní podniky, které potřebují expresně dovézt komponenty od zahraničního dodavatele. Pro případy, kdy naši kurýři opakovaně dojíždí pro náhradní díly, jsme nabídli klientům variantu jakéhosi urgentního skladu. Naskladníme vybrané díly v našem skladu v Praze, a ty pak na odvolání distribuujeme klientovi přímo na místo použití, čímž šetříme klientovi prostor a především čas. V některých případech si pro zboží dojíždí technici z celé republiky, jindy naopak doručujeme přímo k technikům,“ dodává Operations Director GO! Vlaďka Janoušková.