Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Soutěž Velká cena cestovního ruchu zviditelňuje výjimečné počiny v oblasti cestovního ruchu, upozorňuje na atraktivní novinky a má napomoci pracovníkům státní správy i soukromým subjektům působícím v tomto oboru při vytváření komunikační strategie a efektivnímu oslovení cílových skupin. Tuto soutěž tradičně organizuje společnost COT group. Partnerem a spoluorganizátorem 17. ročníku je společnost ABF, pořadatel mezinárodního veletrhu cestovního ruchu Holiday World
Využíváte v rámci marketingu nejnovější nástroje marketingové komunikace? Přicházíte s neortodoxním přístupem, ale zároveň velmi efektivně oslovujete cílovou skupinu?
Dokážete bojovat v marketingovém poli formou guerilla marketingu?
Máte změřenou efektivitu vašich kampaní? Pak je tato kategorie stvořena přímo pro vás!
Máte pocit, že právě váš turistický produkt vyniká originalitou, kreativitou či komplexností? Nechte jej posoudit odbornou porotou!
Spustili jste v průběhu uplynulého roku nové webové stránky, nabídli svým zákazníkům skvělou mobilní aplikaci či zapojili do své činnosti v oblasti turismu jinou moderní technologii? Přihlaste ji do soutěže!
Jestliže váš projekt podporuje udržitelnost v cestovním ruchu, pomáhá ke snižování ekologické zátěže, podporuje místní komunity či efektivně bojuje s overtourismem, je tato soutěžní kategorie určena právě vám.
V případě problémů s registrací kontaktujte: [email protected]