středa 15. ledna 2025
ikona hodiny 16. 12. 2021 07:19

Everli expanduje do dalších českých měst a přichází s novými službami

Po úspěšném jarním vstupu na český trh pokračuje Everli v expanzi do dalších měst. Po Pražanech mohli služeb Everli využívat obyvatelé Brna, Ostravy, Plzně, Olomouce, Havířova, Liberce, Českých Budějovic, Hradce Králové, Ústí nad Labem, Pardubic a Kladna. Posledním přírůstkem do obsluhovaných měst jsou Most, Opava, Frýdek-Místek a Zlín, která byla uvedena do provozu v listopadu. Uživatelům nově nabízí i výhodný program Everli PLUS, pro nové uživatelé navíc zdarma.

Foto: Everli
Foto: Everli

Je to už více než rok, kdy italský startup Everli vstoupil na český trh s hlavním cílem: pomoci prodejcům potravin přejít se svými produkty do online prostředí díky finančně udržitelnému a snadno implementovatelnému řešení. Od té doby si online tržiště s potravinami Everli vybudovalo své místo mezi ostatními online prodejci potravin na českém trhu.

Po úspěšném spuštění služeb v hlavním městě zahájila společnost Everli v březnu, červnu, říjnu a listopadu expanzi do dalších měst v České republice. Po Praze následovalo Brno a Ostrava a nyní mohou služeb shopperů Everli využívat i obyvatelé dalších 13 měst. Jedná se o Plzeň, Olomouc, Havířov, Liberec, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Kladno, Most, Opavu, Frýdek-Místek a Zlín.

Everli

Misí společnosti je pomoci lidem zjednodušit život při nakupování potravin. Společnost byla založena v roce 2014 a za pouhých 7 let se stala evropským lídrem mezi online tržišti s potravinami. Se sídlem v Miláně a pobočkami ve Veroně, Varšavě a Praze se tým rozrostl na více než 300 lidí a navázal partnerství s více než 100 obchodníky a FMCG společnostmi (60 v Itálii, 20 v Polsku, 10 ve Franci) a doručil více než 3 miliony objednávek. Služba pokrývá také menší města a oblasti s nízkou hustotou obyvatelstva, tedy místa, kde jsou služby online nakupování a doručení potravin stále vzácné, a nabízí tak rozsáhlý obchodní potenciál.

Logistický model společnosti Everli je založen především na službě shopperů Everli s flexibilními pracovními příležitostmi (princip crowdsouringu), kteří mohou doručovat velké objemy nákupů, které pokryjí celý týdenní nákup. Protože logistický model nevyžaduje centralizovaný sklad ani nákladní automobily, jeho flexibilita a škálovatelnost umožnila společnosti Everli jako prvním nabídnout službu doručování potravin ve stejný den v oblastech s malou/střední hustotou osídlení, kde dříve hráči na trhu s online potravinami neměli dostatečnou nabídku. „Tímto způsobem můžeme nabídnout příležitost nejen velkým prodejcům potravin, ale zejména i menším hráčům na trhu se specializovaným sortimentem, například bioprodukty, vínem, lokálními produkty a řadou dalších. Naším cílem bylo působit do konce roku v 16 městech, což se nám podařilo splnit,“ hodnotí Anka Podkowinska-Tretyn, Chief Business Officer International a Country Manager Everli.

Články autora Renata Faltejsková

Nejnovější články

Aktuality

Dokonalá bouře na trhu s americkými vládními dluhopisy

Rok 2025 začal pro americké vládní dluhopisy pěkně...
Cestovní ruch

30 let inovací a podpory cestovního ruchu

Asociace turistických informačních center České republiky (A.T.I.C. ČR)...
Cestovní ruch

Nejvyšší slevy First minute platí do konce ledna

Slevová pobídka First minute je pro klienty cestovních...

Nejnovější Aktuality

Aktuality

Dokonalá bouře na trhu s americkými vládními dluhopisy

Rok 2025 začal pro americké vládní dluhopisy pěkně...
Cestovní ruch

30 let inovací a podpory cestovního ruchu

Asociace turistických informačních center České republiky (A.T.I.C. ČR)...
Cestovní ruch

Nejvyšší slevy First minute platí do konce ledna

Slevová pobídka First minute je pro klienty cestovních...