Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Po úspěšném jarním vstupu na český trh pokračuje Everli v expanzi do dalších měst. Po Pražanech mohli služeb Everli využívat obyvatelé Brna, Ostravy, Plzně, Olomouce, Havířova, Liberce, Českých Budějovic, Hradce Králové, Ústí nad Labem, Pardubic a Kladna. Posledním přírůstkem do obsluhovaných měst jsou Most, Opava, Frýdek-Místek a Zlín, která byla uvedena do provozu v listopadu. Uživatelům nově nabízí i výhodný program Everli PLUS, pro nové uživatelé navíc zdarma.
Je to už více než rok, kdy italský startup Everli vstoupil na český trh s hlavním cílem: pomoci prodejcům potravin přejít se svými produkty do online prostředí díky finančně udržitelnému a snadno implementovatelnému řešení. Od té doby si online tržiště s potravinami Everli vybudovalo své místo mezi ostatními online prodejci potravin na českém trhu.
Po úspěšném spuštění služeb v hlavním městě zahájila společnost Everli v březnu, červnu, říjnu a listopadu expanzi do dalších měst v České republice. Po Praze následovalo Brno a Ostrava a nyní mohou služeb shopperů Everli využívat i obyvatelé dalších 13 měst. Jedná se o Plzeň, Olomouc, Havířov, Liberec, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Kladno, Most, Opavu, Frýdek-Místek a Zlín.
Misí společnosti je pomoci lidem zjednodušit život při nakupování potravin. Společnost byla založena v roce 2014 a za pouhých 7 let se stala evropským lídrem mezi online tržišti s potravinami. Se sídlem v Miláně a pobočkami ve Veroně, Varšavě a Praze se tým rozrostl na více než 300 lidí a navázal partnerství s více než 100 obchodníky a FMCG společnostmi (60 v Itálii, 20 v Polsku, 10 ve Franci) a doručil více než 3 miliony objednávek. Služba pokrývá také menší města a oblasti s nízkou hustotou obyvatelstva, tedy místa, kde jsou služby online nakupování a doručení potravin stále vzácné, a nabízí tak rozsáhlý obchodní potenciál.
Logistický model společnosti Everli je založen především na službě shopperů Everli s flexibilními pracovními příležitostmi (princip crowdsouringu), kteří mohou doručovat velké objemy nákupů, které pokryjí celý týdenní nákup. Protože logistický model nevyžaduje centralizovaný sklad ani nákladní automobily, jeho flexibilita a škálovatelnost umožnila společnosti Everli jako prvním nabídnout službu doručování potravin ve stejný den v oblastech s malou/střední hustotou osídlení, kde dříve hráči na trhu s online potravinami neměli dostatečnou nabídku. „Tímto způsobem můžeme nabídnout příležitost nejen velkým prodejcům potravin, ale zejména i menším hráčům na trhu se specializovaným sortimentem, například bioprodukty, vínem, lokálními produkty a řadou dalších. Naším cílem bylo působit do konce roku v 16 městech, což se nám podařilo splnit,“ hodnotí Anka Podkowinska-Tretyn, Chief Business Officer International a Country Manager Everli.