středa 5. února 2025
ikona hodiny 27. 9. 2022 13:18

Umění výjimečnosti musí být potvrzeno generacemi

Břeclavská Fosfa se v současné době prezentuje kampaní, spojenou s osobností a dílem Alfonse Muchy. Jaké je spojení mezi špičkovou světovou firmou a jedinečným umělcem? Proč je výjimečnost důležitá? A jaká je její role ve výrobním podniku? O tom v podcastové sérii s Ivanem Baťkou, majitelem společnosti Fosfa. Poslechněte si první díl...

Petr Karban Petr Karban autor

Marketingový expert a publicista. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative Director.

Foto: Shutterstock.com
Vitráže nakreslené Alfonsem Muchou v roce 1931 Foto: Shutterstock.com

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Expertní pohled

Zaměstnanecké benefity se mění

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
Aktuality

Nová evropská směrnice výrazně zdraží topení domácností

Hospodářská komora ČR vyjadřuje vážné obavy nad návrhem...
Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...

Nejnovější Videa & Podcasty

Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...
Videa & Podcasty

Jak se z Dolu Lazy stává zelená louka

Kdybychom tu stáli před třičtvrtě rokem, naši pozornost...
Videa & Podcasty

Jak se vrací život poničené přírodě

Česká republika prochází hlubokou transformací a jedním z...