středa 5. února 2025
ikona hodiny 13. 1. 2023 13:12

Největší e-mailingová konference se blíží

Dne 25. ledna se uskuteční dosud největší konference zaměřená na e-mail marketing. E-mail Restart nabídne vedle několika přednášek i pět případových studií a dvě panelové diskuze. Odhalí také nejnovější trendy a předpovědi pro rok 2023.

Grafika: Ecomail
Konference E-mail Restart se blíží Grafika: Ecomail

Společnost Taste už několik let po sobě pořádá nejrozsáhlejší seriál konferencí na různá oborová témata ze světa marketingu. Ve spolupráci s Lukášem Balkem a společností Ecomail začátkem roku představí po covidové odmlce druhý ročník akce E-mail Restart. Konat se bude 25. ledna v pražském kině Dlabačov.

„Pro naše Restart konference pečlivě vybíráme strategické partnery k jednotlivým tématům tak, aby návštěvníkům nabídli vždy maximum užitečných informací z daného oboru. Proto jsme nyní ke spolupráci přizvali jako odborného garanta společnost Ecomail, která patří na českém trhu k těm nejlepším,” upřesňuje záměr vzniku události Jan Tichý, spolumajitel a Chief Product Officer agentury Taste.

V rámci celodenního programu nabídne event provozovatelům webů, majitelům e-shopů, marketingovým manažerům, analytikům a konzultantům celkem 12 výstupů od špiček ve svém oboru. Mezi nimi se objeví například Jaroslav Kaucký, CMO společnosti Zoot, David Finger, který v Seznamu šéfuje divizi Emailu a službě Mapy.cz, nebo Michal Pastier, jenž stojí za vznikem agentur, jako jsou Zaraguza, GoBigname a Darwin & the Machines.

Kompletní program najdete na webu: https://www.emailrestart.cz/#program

„Program jsme vymysleli tak, aby na sebe plynule navazoval a rozvíjel se. Začneme vymezením role e-mailingu ve světě marketingu pro rok 2023, podíváme se na nezbytné disciplíny, jako je doručitelnost, analytika nebo legislativa, a vysvětlíme i sílu brandingu a copywritingu. K tomu všemu přidáme checklist, na co se v roce 2023 zaměřit a jak nakopnout svůj e-mail marketing. To vše bude podpořeno konkrétními výsledky a čísly,” doplňuje Lukáš Balek, Head of Innovation ze společnosti Ecomail, který je zároveň odborným garantem celé události.

Bezmála polovina dne tak bude zasvěcena případovým studiím od malých i velkých firem, například od e-shopu Ochutnej Ořech nebo o poznání většího internetového prodejce kontaktních čoček Alensa. Chybět nebudou ani dvě panelové diskuze na téma doručitelnosti a zahraniční expanze a role e-mailingu v ní.

Součástí konference se stane také e-mailingová launch společnosti Ecomail, v rámci které budou mít zájemci možnost zkonzultovat své nastavené e-mailingové strategie během dne zcela zdarma. Na událost pak naváže školení na pokročilý e-mail marketing od agentury Taste.

Články autora Klára Duháčková

Nejnovější články

Expertní pohled

Zaměstnanecké benefity se mění

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
Aktuality

Nová evropská směrnice výrazně zdraží topení domácností

Hospodářská komora ČR vyjadřuje vážné obavy nad návrhem...
Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...

Nejnovější Aktuality

Expertní pohled

Zaměstnanecké benefity se mění

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
Aktuality

Nová evropská směrnice výrazně zdraží topení domácností

Hospodářská komora ČR vyjadřuje vážné obavy nad návrhem...
Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...