Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Cestovní kancelář Blue Style dnes startuje novou marketingovou kampaň s pracovním názvem Amor, která je společným dílem marketingového týmu CK Blue Style a reklamní agentury Safranada v čele s textařem a zpěvákem Otou Klempířem.
„S Otou Klempířem nás pojí letitá spolupráce i přátelství. Spolu s naším marketingovým týmem se minulý rok vrhnul na rebranding našeho loga i dotáčky k původnímu spotu. Přizvat ho ke spolupráci i nyní bylo zcela logické a přirozené,“ vysvětluje původ spolupráce Imed Jeddai, CEO CK Blue Style.
Koncept reklamy vychází z úspěšné kampaně Miluji, která byla čistě dílem interního marketingového týmu cestovní kanceláře. Základem byla komunikace se zákazníky na sociálních sítích, kteří byli vyzváni ke sdílení důvodů, proč jednotlivé destinace milují. Z těchto odpovědí následně vznikl kompilát, z něhož vycházely reklamní slogany i podklady pro komunikační strategii společnosti.
„Amor pak vzniknul jako propojení mezi starou komunikací cestovní kanceláře, ve které se používal symbol srdce s nápisem „Miluji“, a novými návrhy, které na ni měly navázat. Postava Amora symbolizuje emocionální vztah k cestování, dovoleným a hlavně ke klientům CK Blue Style,“ dodává Klempíř.
Samotný reklamní spot je dílem týmu režiséra Daniela Růžičky, který byl za svou kreativní činnost oceněn více než 35 cenami. „Celý proces byl složitý, ale o to zajímavější. Jedna výzva za druhou, a to mám rád. Amor nás nenechal vydechnout. Udržet kvalitu a nesklouznout k trapnosti je u takového konceptu nejdůležitější,“ popisuje natáčení Růžička. Uvádí také, že herec Lukáš Borik, kterého si pro roli průvodce Amora vybral, je ztělesněním profesionality a pozitivního přístupu k práci, což se projeví i na postavě, která má tyto kvality značce Blue Style předat.
A kdo že je vlastně ten Amor? „Sympatický, tak trochu pohádkový hrdina, který má všechny benefity správné dovolené v malíčku a dokáže trefit přání klientů hladce a s přehledem,“ uzavírá majitel reklamní agentury Safranada Oto Klempíř.