středa 5. února 2025
ikona hodiny 20. 2. 2023 10:39

O nejlepší dovolenou se letos postará Amor

Cestovní kancelář Blue Style dnes startuje novou marketingovou kampaň s pracovním názvem Amor, která je společným dílem marketingového týmu CK Blue Style a reklamní agentury Safranada v čele s textařem a zpěvákem Otou Klempířem.

Foto: CK Blue Style
Amor ve službách cestovky Foto: CK Blue Style

„S Otou Klempířem nás pojí letitá spolupráce i přátelství. Spolu s naším marketingovým týmem se minulý rok vrhnul na rebranding našeho loga i dotáčky k původnímu spotu. Přizvat ho ke spolupráci i nyní bylo zcela logické a přirozené,“ vysvětluje původ spolupráce Imed Jeddai, CEO CK Blue Style.

Koncept reklamy vychází z úspěšné kampaně Miluji, která byla čistě dílem interního marketingového týmu cestovní kanceláře. Základem byla komunikace se zákazníky na sociálních sítích, kteří byli vyzváni ke sdílení důvodů, proč jednotlivé destinace milují. Z těchto odpovědí následně vznikl kompilát, z něhož vycházely reklamní slogany i podklady pro komunikační strategii společnosti.

„Amor pak vzniknul jako propojení mezi starou komunikací cestovní kanceláře, ve které se používal symbol srdce s nápisem „Miluji“, a novými návrhy, které na ni měly navázat. Postava Amora symbolizuje emocionální vztah k cestování, dovoleným a hlavně ke klientům CK Blue Style,“ dodává Klempíř.

Samotný reklamní spot je dílem týmu režiséra Daniela Růžičky, který byl za svou kreativní činnost oceněn více než 35 cenami. „Celý proces byl složitý, ale o to zajímavější. Jedna výzva za druhou, a to mám rád. Amor nás nenechal vydechnout. Udržet kvalitu a nesklouznout k trapnosti je u takového konceptu nejdůležitější,“ popisuje natáčení Růžička. Uvádí také, že herec Lukáš Borik, kterého si pro roli průvodce Amora vybral, je ztělesněním profesionality a pozitivního přístupu k práci, což se projeví i na postavě, která má tyto kvality značce Blue Style předat.

A kdo že je vlastně ten Amor? „Sympatický, tak trochu pohádkový hrdina, který má všechny benefity správné dovolené v malíčku a dokáže trefit přání klientů hladce a s přehledem,“ uzavírá majitel reklamní agentury Safranada Oto Klempíř.

Články autora Ilona Topolová

Nejnovější články

Expertní pohled

Zaměstnanecké benefity se mění

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
Aktuality

Nová evropská směrnice výrazně zdraží topení domácností

Hospodářská komora ČR vyjadřuje vážné obavy nad návrhem...
Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...

Nejnovější Cestovní ruch

Analýzy

Udržitelný cestovní ruch jako výzva pro české národní parky

Návštěvnost národních parků a chráněných krajinných oblastí v...
Cestovní ruch

Tenerife je pro každého. I pro náročné!

Cestovní kancelář Canaria Travel, turistická centrála Tenerife a...
Cestovní ruch

Praha potvrdila potenciál rozvoje turismu

Asociace hotelů a restaurací České republiky zveřejnila ve...