Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Česko nebo Česká republika? Jak se má naše země prezentovat navenek? Právě o tom je druhý díl CzechTourism Podcastu.
Pod taktovkou ředitele České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jana Hergeta o značce Česko/Česká republika debatují náměstek ministra zahraničních věcí Martin Dvořák, místopředseda Českého olympijského výboru pro zahraniční vztahy Roman Kumpošt a člen představenstva Svazu průmyslu a dopravy Martin Wichterle. O zkušenosti a doporučení se podělí také člen představenstva Unie grafického designu Ondřej Kafka.
V pořadu se mimo jiné dozvíte, od kdy se používá značka Česko, jak národní prezentace funguje jinde ve světě nebo co se dosud (ne)podařilo v České republice a proč.
Od zástupců státu, sportu a podnikatelů také zaznívá, pro mnohé překvapující, shoda nejen v záměrech se značkou Česko do budoucna. Co se chystá, se probírá třeba v souvislosti s olympiádou v Paříži, která se uskuteční příští rok.