Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Unexpected Traditions. Novou on-line kampaň pro zahraničí trhy spouští Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Originální vizuály, které bez klišé představují všechny kraje Česka, připravila pro CzechTourism na základě tendru kreativní agentura VCCP.
Kampaň bude vidět v Německu, Polsku, na Slovensku, Velké Británii, USA, Nizozemsku, Francii, Itálii, Španělsku, Švédsku, Dánsku, Rakousku, Maďarsku a Izraeli. A také na portálu Visit Czechia.com. Ač jde o tradice, ztvárněny jsou zcela netradičně.
„Tradice Česka se vnímají jako záruka cestovatelského zážitku. Zároveň opakování, kterým se vytvářejí a předávají z generace na generaci, může přinášet pocit nostalgie a někdy i trošku nudit. Proto jsme je chtěli pojmout inovativně a s určitou nadsázkou,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Kreativci z VCCP odvedli skvělou práci a já věřím, že se to projeví v počtu turistů, kteří do Česka přijedou.“
Kampaň tvoří 40 vizuálů, pro každý kraj vždy několik. „Výběr konkrétních motivů byl kolektivní proces, do kterého se nám podařilo zapojit tým agentury CzechTourism a všechny kraje,“ říká Account Supervisor VCCP Aneta Záhoříková a dodává: „Velmi nás těší, že můžeme Česko spojit s nečekanými destinacemi a nemusíme lákat na prvoplánové turistické atrakce.“
S kreativním konceptem chce CzechTourism pracovat dlouhodobě. „Naším záměrem je tradice Česka ukázat v novém světle. Zároveň jsme chtěli zobrazit turistické cíle bez obvyklých klišé. V kampani tak v neobvyklém kontextu představujeme třeba architekturu, kreativitu přírody, vůni tvarůžků nebo aristokracii. Vždy podle toho, co je pro daný kraj tradiční. S tím, že vše vznikalo na základě naší spolupráce s daným krajem,” říká Marketing Manager České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Daniel Brachtl.
Další vlna zahraniční kampaně Nečekané tradice, jejíž celkový rozpočet je 35,4 milionů Kč, se aktuálně plánuje na letošní září a říjen. Jde o druhou kampaň, kterou agentura VCCP pro CzechTourism připravila. První byla jarní kampaň Březnové hory, určená pro obyvatele Česka.