středa 5. února 2025
ikona hodiny 20. 10. 2023 12:11

Chytrá digitalizace je v moderní době nutností

V dnešní době je digitalizace administrativy a řízení HR procesů jedním z klíčových trendů v podnikovém prostředí. Chytré softwary pro správu firem tyto potřeby reflektují a poskytují jednotnou a komplexní platformu, která pomáhá firmám optimalizovat podnikové procesy a dosáhnout jejich maximální efektivity.

Foto: Dorland
Chytrá digitalizace je nutností Foto: Dorland

MySmartplace představuje bezpapírový a cenově dostupný podnikový systém pro malé a střední firmy, který spojuje klíčová řešení pro efektivní správu zakázek, personální agendy, komplexní evidenci majetku, přehledné vnitřní předpisy a správy úkolů. „Nabízíme každému klientovi jeho Chytré místo, které si poskládá z jednotlivých modulů podle svých potřeb a které mu pomůže získat více času a peněz na hlavní cíl svého podnikání,“ přibližuje Lucie Češpivová, CEO Smart Management Advisory, a doplňuje: „Klient nemusí hned pořizovat všechny moduly. Pokud je s procesem digitalizace na začátku, může si vybrat, s kterou agendou začne, a pořídit si licenci jen na jeden modul. Každá digitalizace by měla být spíše evolucí než revolucí a rozhodně by neměla firmu paralyzovat.“

Grafika: Dorland
Grafika: Dorland

Modul Zakázkový systém je centrálním mozkem firmy, při správném nastavení ukáže produktivní a neproduktivní zákazníky, produktivní i neproduktivní zaměstnance i to, jak si vedou jednotlivé produkty a služby. Umožní delegovat pravomoci, ale i odpovědnost, a přitom si na všech úrovních řízení zachovává přehled o aktuální situaci. Zakázkové digitální archivy zase umožňují předávání know-how ke každému projektu z týmu na tým, podle potřeb každé firmy. A samozřejmě je vybaven běžnými digitálními nástroji, jako je digitalizace oběhu dokladů, online schvalování, kontrola plnění obchodního plánu, sestavy, tvorba rozpočtů a vyúčtování zakázek a další nástroje.

Další modul – Personální agenda – je navržen tak, aby usnadnil řízení lidských zdrojů ve firmě. Toto řešení umožňuje komplexní správu zaměstnanců, včetně jejich údajů, pracovních smluv, výkonů a dalších důležitých informací. Automatizace rutinních procesů, jako je správa dovolených, sledování absencí a hodnocení výkonu, umožňuje zaměstnavatelům efektivně řídit personální agendu a zaměřit se na strategické aspekty lidských zdrojů.

Velmi efektivní nástroj pro činnosti knihoven, archivů, muzeí a jiných kulturních zařízení slouží Správa úkolů. Tento pokročilý nástroj umožňuje snadné zadávání, přidělování a sledování úkolů a poskytuje funkcionalitu pro nastavování priorit, definování termínů a sdílení dokumentů. Je vhodný i pro firmy podnikající ve sportovní, zábavní a rekreační oblasti či ve správě nemovitostí.

MySmartplace vám zajistí bezpečný přístup k informacím a dokumentům odkudkoli a kdykoli z každého zařízení s webovým prohlížečem, ať z chytrého telefonu, tabletu či počítače. Vyzkoušejte si demoverzi zdarma, všechny podrobnosti na www.mysmartplace.cz.

Nejnovější články

Expertní pohled

Zaměstnanecké benefity se mění

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
Aktuality

Nová evropská směrnice výrazně zdraží topení domácností

Hospodářská komora ČR vyjadřuje vážné obavy nad návrhem...
Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...

Nejnovější Expertní pohled

Expertní pohled

Zaměstnanecké benefity se mění

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...
Expertní pohled

Klíčová témata evropské železnice: ETCS a autonomní provoz

Společnost AŽD přivítala významného hosta, generálního ředitele Evropské...