středa 5. února 2025
ikona hodiny 5. 1. 2024 12:03

Nastartujte svůj marketing v novém roce!

Největší e-mail marketingová konference poradí, jak letos uspět

Většina firem a agentur nyní finalizuje své marketingové plány pro rok 2024. Pokud patříte mezi ně, je ten pravý čas nastartovat vaši strategii tím správným směrem. S tím vám může pomoct právě konference E-mail Restart, která proběhne 24. ledna v pražském kině Lucerna. Mezi speakery nebudou chybět zástupci z Ecomailu, agentury Taste, Seznamu nebo Knih Dobrovský.

Foto: Shutterstock.com
Největší e-mail marketingová konference poradí, jak letos uspět Foto: Shutterstock.com

V pořadí již třetí ročník konference E-mail Restart nabídne marketingovým specialistům, manažerům, provozovatelům e-shopů, majitelům agentur, freelance konzultantům a dalším zájemcům řadu přednášek a případových studií nejen o praktickém využití AI – od návrhů kreativy přes marketingové strategie až automatizaci.

Během celodenního programu vystoupí například Patrik Votoček, e-mailingový specialista z Ecomailu, Petr Miklík, CMO oříškového království Grizly nebo Adam Pýcha, E-commerce director a CMO knihkupectví Knihy Dobrovský.

„Podporou událostí, jako je E-mail Restart, se snažíme přispět nejen k vzdělávání v oblasti e-mail marketingu, ale zároveň chceme posilovat a inspirovat celou naši komunitu. Propojení komunity s odborníky a vzájemné sdílení osvědčených postupů pomůže rozvoji celého oboru a úspěchu jednotlivců,“ vysvětluje Jakub Stupka, spoluzakladatel a COO společnosti Ecomail.

Případovou studii na téma e-mailingové strategie společnosti Grizly představí CMO společnosti, Petr Miklík. Zajímavé téma do debaty vnese také Štěpánka Lebedová, seniorní produktová manažerka služby Email.cz. Ta vysvětlí, co všechno ovlivňuje doručení e-mailu do poštovní schránky. O své zkušenosti s tvorbou newsletteru v módním odvětví za pomoci AI se podělí i Jan Baštýř a Jaroslav Koucký ve své případové studii, se kterou získaly dvě 3. místa v soutěži marketingové efektivity IEA.

„Program je postaven tak, aby přinesl inspiraci a praktické návody pro pomyslný restart e-mailingu ve všech jeho disciplínách. Od strategie přes hledání datových signálů až po automatizace. A to vše samozřejmě v kontextu AI, která hýbe dnešním marketingovým světem,“ doplňuje COO agentury Taste Lukáš Balek.

Kompletní program najdete na webu: www.emailrestart.cz, kde můžete zakoupit také vstupenky. Nově je možnost sledovat celou konferenci on-line.

Program konference pro vás připravuje Taste. Hlavními partnery akce jsou společnosti Ecomail, Targito, SmartEmailing nebo Leadhub.

Články autora Klára Duháčková

Nejnovější články

Expertní pohled

Zaměstnanecké benefity se mění

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
Aktuality

Nová evropská směrnice výrazně zdraží topení domácností

Hospodářská komora ČR vyjadřuje vážné obavy nad návrhem...
Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...

Nejnovější Trendy

Trendy

Spořitelna má světové bankovní prvenství

Česká spořitelna pokračuje ve spolupráci s herním studiem...
Trendy

První certifikovaný cirkulární audit pro české firmy

Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) v rámci semináře Cirkulární audit...
Trendy

Restaurace 2024: Stabilnější růst cen a chuť jíst zdravěji

Průměrná cena oběda v prosinci dosáhla 193,90 Kč,...