Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Cestovní kancelář Canaria Travel, turistická centrála Tenerife a osm hotelových skupin prezentovaly zástupcům českých cestovních kanceláří a agentur ostrov Tenerife jako vděčný turistický cíl pro všechny dny v roce, pro všechny věkové kategorie a všechny typy turistiky a zážitků (krom lyžování).
Seriózní cestovní kanceláři pochopitelně záleží na jejích prodejcích. Projevuje se to nejen na výši provize, ale hlavně na podpoře, kterou těmto subjektům v první linii poskytuje. Řeč je o produktových školeních, infocestách a dalších nástrojích, díky kterým ti, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníkem, mohou načerpat potřebné know-how.
Agilní je v tomto směru například cestovní kancelář Canaria Travel. Poté, co v minulém roce pozvala své partnery z Asociace cestovních kanceláří ČR k jednání a prohlídce ostrova Gran Canaria, dala nyní svým prodejcům šanci poznat krásy Tenerife. Do Česka přivezla delegaci složenou ze zástupců vybraných hotelů a hotelových skupin působících na největším z Kanárských ostrovů. Ve středu 29. ledna v Prahy a následující den v Brně mohli tito hoteliéři představit zástupcům cestovních kanceláří agentur své produkty určené náročné klientele.
„Vybrali jsme skutečně to nejlepší, co je na ubytovacím trhu na Tenerife k dispozici,“ poznamenala na úvod pražského workshopu Lenka Viková, zakladatelka a generální ředitelka Canaria Travel, cestovní kanceláře, která loni oslavila úctyhodných a úspěšných 30 let existence. A která je domácím symbolem Kanárských ostrovů nejen jménem, ale i tím, že jako jediný specialista nejen zná na ostrovech věčného jara každý kout a každou kapacitu, ale také jako jediná nabízí na českém trhu zájezdy na všech dnes již osm Kanárských ostrovů.
Kanárské ostrovy jsou tak trochu na půl cesty do světa exotické dovolené. Exotika ano, ale s evropským standardem se vším všudy: v hygieně, zdravotnictví, gastronomii i zvycích. Polohou poblíž Afrického pobřeží splňují nároky na exotickou flóru a faunu, ale podle evropského vkusu, tedy bez nezvykle nebezpečných elementů. Je tam celoročně teplo, ale vzhledem k stálému přímořskému proudění vzduchu je tam i v plném létě příjemněji než někdy v Praze. Jejich návštěvnost českými turisty vykázala za posledních šest let úctyhodnou dynamiku (s výpadkem jediného roku 2020, způsobeným covidem, který byl ale hned následující rok víc než vyrovnán, což se u žádné jiné populární dovolenkové destinace nestalo). Kvalifikovaný odhad říká, že loni na některý z Kanárských ostrovů vypravilo kolem 100 tisíc českých turistů.
Z prezentace, s níž do Prahy v rámci zmiňované delegace přijela Barbara Bamberger z turistické centrály Turismo de Tenerife, se účastníci dozvěděli, že největší z Kanárských ostrovů skýtá prakticky vše, co si turista může přát či vymyslet. Kilometry pláží, ale také značených turistických cest. Možnosti pro aktivní odpočinek – od všemožných vodních sportů po cykloturistiku. Výtečnou gastronomii jak v restauracích s michelinskými hvězdami, tak i s lokální kuchyní v tradičních vesničkách. Víno, které se kdysi do Evropy dováželo ve velkém. Navíc jde o bezpečnou destinaci.
Zatímco v první části setkání, tedy během prezentace Barbary Bamberger, se Veronika Janečková z Canaria Travel bravurně zhostila tlumočnické role, v druhé měla hlavní slovo sama. Účastníkům připomněla, co vše Canaria Travel pro své prodejce může udělat, resp. dělá. Řeč byla o silných stránkách produktu, který kromě pobytových zájezdů obnáší také zájezdy poznávací i cesty šité na míru potřebám klientů, a který je díky každodenním letům naprosto flexibilní. Není problém připravit program na prodloužený víkend ani na měsíční pobyt kombinující návštěvu vícero ostrovů. Veronika Janečková účastníky opakovaně nabádala, aby se neostýchali přání svých zákazníků konzultovat s týmem Canaria Travel – třicetileté know-how je zkrátka třicetileté know-how a byla by škoda ho nevyužít… Mimochodem, když už jsme na úvod zmínili otázku provizí, musíme doplnit, jak je tomu u Canaria Travel. Tato cestovní kancelář svým prodejcům provizi ve výši 12 % u standardního produktu a 7% provizi u zájezdů na poslední chvíli. A ti nejlepší prodejci mohou počítat s ještě výhodnějšími podmínkami…
Workshop v závěru setkání byl především prezentací nabídek a služeb oněch osmi účastnících se subjektů z Tenerife. Představili se zástupci Adrian Hoteles, Bahia del Duque – The Tais Hotels, Barceló, My way Hotels, Ritz – Carlton, Royal River Luxury Hotel, Tivoli la Caleta a Vincci Hoteles. Společné měli to, že šlo vesměs o luxusní hotely, převážně po renovaci. Novinku si pro náročné klienty mířící na Tenerife (případně na ostrov Gran Canaria) připravila také letecká společnost Smartwings – na letech do těchto dvou destinací nabízí také palubní třídu business class.