Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním ruchu Kanárských ostrovů, zařadila mezinárodní odborná porota i jedinou Češku – zakladatelku...
Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s ní se bohužel často veze i ta česká. I když Česko v...
Na každé fázi životního cyklu stavebních projektů – od návrhu přes realizaci až po následný provoz – spolupracuje velké množství...
Schodek státního rozpočtu dosáhl v minulém roce 271,4 mld. Kč, oproti schválenému plánu 282 mld. Kč. I přes mírné meziroční...
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu...
Zkratka OSINT (Open Source Intelligence) označuje sběr, zpracování a analýzu dat z volně dostupných zdrojů. Tuto metodu běžně využívají novináři,...
Nutnost motivovat zaměstnance k práci navíc kvůli procesním změnám, souvisejícím s ESG reportingem. Zcela nový přístup ke sběru zpětné vazby,...
První virtuální benefitní kartu uvedla na český trh společnost Up Česká republika v květnu 2024. Multikarta All Inclusive, která spojuje...
Vstupujeme do roku 2025, což je ideální příležitost pro bilancování toho, co přinesl uplynulý rok na finančních trzích. Kdo má...
Všechny výsledky
ředitelka výzkumu SC&C
Jak běžná populace vnímá kvalitu poskytovatelů různých služeb a produktů? Zaměříme se na jednotlivé segmenty, a to, jak jejich vnímání poznamenala pandemie covidu-19. Kdo jsou vítězové a kdo poražení?
Další díl seriálu o zákaznické zkušenosti, tedy o tom, jak běžná populace vnímá kvalitu poskytovatelů různých služeb a produktů, se tentokrát zaměřuje na vybrané typy obchodů, a to konkrétně tradiční, kamenné obchody v porovnání s internetovými...
Máme za sebou téměř tři měsíce karanténních opatření a nastává doba, kdy je zajímavé se podívat, jak na celou záležitost v průběhu oněch dvou měsíců reagovala česká veřejnost. Zažíváme do určité míry originální experiment, se kterým...
V dalším díle seriálu o zákaznické zkušenosti běžné populace se podíváme mezi poskytovatele mobilních a internetových služeb. Využíváme k tomu jednotnou míru, kterou nazýváme Brand Comparison Index. Je v něm spojena zákaznická zkušenost, spokojenost a loajalita do...
Čeká nás další díl seriálu o zákaznické zkušenosti. Měříme ji v oblasti B2C zákazníků, tedy běžné populace, a využíváme k tomu jednotnou míru, kterou nazýváme Brand Comparison Index. Je v něm spojena zákaznická zkušenost, spokojenost a loajalita do jednoho čísla. Brand...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Kubánské náměstí 1391/11, 100 00 Praha 10
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban ([email protected])