Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců
6. 1. 2025 14:57Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších nadstandardních benefitů, kterými se zaměstnavatelé snaží získat a také udržet své zaměstnance....
Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním ruchu Kanárských ostrovů, zařadila mezinárodní odborná porota i jedinou Češku – zakladatelku...
Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s ní se bohužel často veze i ta česká. I když Česko v...
Na každé fázi životního cyklu stavebních projektů – od návrhu přes realizaci až po následný provoz – spolupracuje velké množství...
Schodek státního rozpočtu dosáhl v minulém roce 271,4 mld. Kč, oproti schválenému plánu 282 mld. Kč. I přes mírné meziroční...
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu...
Zkratka OSINT (Open Source Intelligence) označuje sběr, zpracování a analýzu dat z volně dostupných zdrojů. Tuto metodu běžně využívají novináři,...
Nutnost motivovat zaměstnance k práci navíc kvůli procesním změnám, souvisejícím s ESG reportingem. Zcela nový přístup ke sběru zpětné vazby,...
První virtuální benefitní kartu uvedla na český trh společnost Up Česká republika v květnu 2024. Multikarta All Inclusive, která spojuje...
Vstupujeme do roku 2025, což je ideální příležitost pro bilancování toho, co přinesl uplynulý rok na finančních trzích. Kdo má...
Všechny výsledky
mediální zastoupení CzechTourism
Češi stále častěji volí zimní dovolenou v tuzemsku. Letos ji chce u nás strávit celkem 47 % rezidentů, což je o 4 % více než loni. V průměru plánují sedmidenní pobyt a počítají s tím, že utratí v průměru...
Návštěvníci českých hor se mohou i letos těšit na řadu novinek, přičemž ceny skipasů se podařilo udržet prakticky na loňské úrovni. Skiareály v ČR nepolevují ve vylepšování svých služeb pro zákazníky a pokračují i v investicích...
Kudy z nudy (KzN) provází už dvě dekády převážně české turisty po nejkrásnějších koutech naší země. Co začalo jako malá databáze výletů, dnes představuje největší turistický portál v Česku, který si za své působení vydobyl prestižní...
Česká gastronomie má velký potenciál a je připravena přilákat náročné klienty z domova i ze zahraničí. Rozvoj mimo Prahu, autentické sezónní suroviny a regionální ingredience představují hlavní pilíře, které mohou Česko posunout mezi přední kulinářské destinace....
Podzimní dovolená v Česku zůstává i letos oblíbenou volbou Čechů. Podle nejnovějšího průzkumu Institutu turismu ji plánuje v tuzemsku strávit více než polovina (53 %) našinců, což je o 2 % více než loni. Nejčastěji si...
Česko má už po třetí v historii nové „Hrdiny cestovního ruchu“. CzechTourism oceňuje v prestižní anketě tímto titulem ty, kteří svými nápady, inovacemi a odhodláním přispívají k rozvoji českého turismu, pomáhají propagovat krásu a rozmanitost naší...
CzechTourism spouští podzimní fázi letošní klíčové kampaně „Unexpected Wellbeing“. I v této vlně ukazuje zahraničním turistům, jak při cestování v Česku sportovat, relaxovat a odpočívat. Klade důraz na unikátní možnosti, které Česko nabízí v rámci aktivního...
Během druhého čtvrtletí letošního roku přijelo do tuzemských hotelů, penzionů a dalších hromadných ubytovacích zařízení celkem 6 mil. hostů. Celkem 54 % (3,2 mil.) tvořili domácí turisté, 46 % (2,8 mil.) pak návštěvníci ze zahraničí. Tuzemsko...
Země Visegrádské čtyřky (V4) ve spolupráci s European Travel Commission (ETC) odstartovaly on-line kampaň zaměřenou na americký trh s názvem „Creative Cities of Central Europe“ (Kreativní města střední Evropy). Dvouměsíční kampaň je ve své polovině, odstartovala...
Praha, Jihomoravský a Jihočeský kraj. Právě v tamních hotelech, pensionech a apartmánech se letos ve 2. čtvrtletí ubytovalo nejvíc hostů. Bylo jich 2,1 milionů, 589 tisíc a 454 tisíc. Nejdéle v dané době turisté zůstávali na...
Tento slogan s lehkou nadsázkou dokonale vystihuje potenciál, jež nabízí česká koupaliště zahraničním turistům. V poslední době ho objevují například cestovatelé z Polska. Češi, jako obyvatelé vnitrozemské země, berou koupaliště jako samozřejmost, ale pro Poláky a jiné...
Pěší turistika, wellness a fitness aktivity nebo cyklistika. To jsou oblasti související se sportem, ve kterých Česko aktuálně zaznamenává největší zájem ze strany domácích i zahraničních turistů. Vyznavači sportu hojně míří do Adršpašsko-Teplických skal, na Lysou...
Vinařský turismus v Česku prochází dynamickým rozvojem a stává se důležitou součástí cestovního ruchu. Roste zájem o návštěvy vinařských oblastí, které nabízejí nejen kvalitní vína, ale i bohaté kulturní a gastronomické zážitky.
Rok 2023 byl pro český cestovní ruch úspěšný. Podle nejnovějších dat Institutu turismu, který má aktuálně v databází 1 369 míst (v roce 2022 to bylo 1 255 míst), se návštěvnost po celé republice významně zvýšila....
Hledáme kreativního a profesionálního partnera pro zajištění audiovizuálního obsahu, který nám pomůže prostřednictvím marketingových kampaní ukázat Česko celému světu.
Další ročník významné akce Czechia Travel Trade Day 2025 proběhne v Ostravě ve dnech 28. až 29. dubna 2025. Tentokrát představí nejen účastníkům turistický potenciál Moravskoslezského kraje.
Včera odstartovalo hlasování už 3. ročníku ankety Hrdinové cestovního ruchu. Až do 16. srpna 2024 mohou lidé posílat hlas svému favoritovi ze seznamu finalistů, který vznikl na základě nominací ze strany odborníků působících v oblasti cestovního...
Celkem 61 % Čechů se chystá strávit letošní letní dovolenou v tuzemsku, nejčastěji v Jihočeském a Jihomoravském kraji. Vyrazit se chystají nejčastěji s rodinou, partnerem či partnerkou. V průměru chtějí odpočívat 10 dní. Jako hlavní náplň...
Česko posiluje svůj potenciál evropské golfové destinace. Golfový turismus patří k významným zdrojům příjmů v rámci cestovního ruchu. Golf získává na oblibě jak u domácích, tak zahraničních turistů. Česko v tomto ohledu může nabídnout zábavu pro celou rodinu. Pozici...
V uplynulém roce navštívilo některou z kulturních památek v Česku 43 % cizinců a 36 % domácích cestovatelů. Nejčastěji navštěvovanými jsou hrady a zámky. Prim pak hrají památky v Praze, kde návštěvníci utrácí za tuto aktivitu také nejvíce. Ze...
Pětina Čechů zná pojem udržitelné cestování a 9 z 10 turistů by informace o udržitelnějším cestování uvítalo. Jen jeden z deseti cestovatelů se setkal s ekologickým certifikátem v ubytovacích zařízeních. Vyplynulo to z výzkumu, který pro...
Během prvního čtvrtletí letošního roku přijelo do tuzemských hotelů, penzionů a dalších hromadných ubytovacích zařízení celkem 4,1 mil. hostů. Téměř 53 % (2 174 tis.) tvořili domácí turisté, 47 % (1 942 tis.) pak návštěvníci ze...
Do Královehradeckého kraje loni přijelo nejvíce turistů za posledních 11 let. Celkem jich tento region navštívilo více než 1,5 milionu, z toho 80 % tvořili rezidenti a pětinu pak zahraniční cestovatelé. V celorepublikovém srovnání je tento kraj, po...
Čtyři země a čtyři evropské metropole na jedné trase. Nově je propojuje prodloužená linka nočního vlaku společnosti European Sleeper vedoucí z Bruselu do Prahy. Od 26. března 2024 tak mohou lidé vyrazit třikrát týdně z Belgie...
Společná koordinace aktivit, propagace kulturních a přírodních bohatství regionů, vzájemná výměna dat a znalostí o trendech a výzvách v rámci cestovního ruchu. Takový je závěr pravidelného zasedání členských zemí Visegrádské skupiny, které proběhlo v Praze. Zástupci...
Značný zájem o cestování nejen v rámci Evropy, ale i do vzdálenějších destinací, důraz na udržitelnost a individuální zážitky z cest. Takové jsou aktuální preference Rakušanů, pokud jde o letní dovolenou. Do Česka jich loni přijelo bezmála 320...
Jaký vliv mají malé a střední firmy, ale i velké korporace na životní a sociální prostředí? Co vše může Česko nabídnout hostům v rámci sektoru lázeňství? A jak jsme připraveni na milovníky aktivního turismu? Nejen na...
Společné aktivity v letošním roce, budoucí strategie rozvoje i mezinárodní spolupráce nebo nutnost zajištění udržitelnosti ve spojení s kongresovou turistikou. Taková byla hlavní témata jarního zasedání Czech Convention Bureau, kterého se zúčastnili zástupci všech českých i...
Komunikační agentura COT group zvítězila ve výběrovém řízení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism. Agentura je nově zodpovědná za tvorbu měsíčního newsletteru pro zahraniční zastoupení této prestižní instituce, která hraje klíčovou roli v podpoře příjezdového a...
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: A 8179
IČO: 49279530, DIČ: CZ49279530
Kubánské náměstí 1391/11, 100 00 Praha 10
Registrace u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C49535
IČO: 25098853, DIČ: CZ25098853
Šéfredaktor: Petr Karban ([email protected])