pátek 10. ledna 2025
ikona hodiny 3. 1. 2025 08:36

Virtuální benefitní karta HR počinem roku

První virtuální benefitní kartu uvedla na český trh společnost Up Česká republika v květnu 2024. Multikarta All Inclusive, která spojuje stravenkovou a volnočasovou peněženku, má kromě ekologického aspektu další výhody. Uživatelům umožňuje naprosto bezpečné platby, navíc eliminuje riziko ztráty karty. Za tento inovativní přístup byla multikarta All Inclusive oceněna v prestižní soutěži efektivity digitálních projektů IEA prvenstvím v oborové kategorii Lidské zdroje a personalistika, třetí místo zároveň získala v kategorii Mobilní aplikace.

Foto: Shutterstock.com
Virtuální benefitní karta HR počinem roku Foto: Shutterstock.com

Soutěž Internet Effectiveness Awards je nejvýznamnější českou soutěží efektivity digitálních projektů, kterou od roku 2005 pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení. V letošním ročníku se opět utkaly společnosti i instituce, tentokrát v devíti oborech a deseti typech řešení. Efektivitu a přínosy konkrétních projektů vždy hodnotí porota složená z odborníků na digitální řešení na základě jasně měřitelných čísel nebo splnění stanovených cílů.

V oborové kategorii Lidské zdroje a personalistika 16člennou odbornou porotu nejvíce zaujala virtuální benefitní multikarta All Inclusive, která je vázána na digitální motivační platformu Můj Up. „Tato ocenění potvrzují naši pozici předního inovátora v oblasti lidských zdrojů a péče o zaměstnance. Jsou pro nás nejen uznáním, ale i závazkem přinášet inovativní řešení, která budou i nadále splňovat potřeby našich klientů a zvyšovat jejich spokojenost s našimi produkty,“ říká k ocenění Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

Ekologie, bezpečné placení i nulová administrace

S virtuální benefitní kartou All Inclusive lze platit na více než 36 000 místech v ČR. Kromě ekologické stránky jsou platby virtuálními kartami naprosto bezpečné jak při platbách v terénu, tak i při placení na internetu. Navíc u nich nehrozí riziko ztráty karty. Unikátnost této karty tkví mimo jiné v tom, že ji lze z aplikace přidat také do platebních peněženek typu Apple Pay a Google Pay, a pak již virtuální kartou platit u některého z desetitisíců partnerů Up Česká republika.

„Virtuální karty, které fungují čistě bez plastové varianty, jsou rychle se rozšiřujícím trendem. Jsme rádi, že se nám jej jako první společnosti podařilo přinést i do světa benefitů. Díky tomu mohou zaměstnanci využívat své benefity maximálně pohodlně a bezpečně. Zároveň mají možnost platit tím nejmodernějším způsobem, a přesto šetrně k přírodě,“ říká Věra Smolíková, ředitelka IT a strategického marketingu ve společnosti Up Česká republika.

Zavedení virtuálních karet bude přitom vedle zaměstnanců znamenat větší komfort i pro personalisty a pracovníky v HR, kterým v posledních letech přibylo mnoho jiné agendy, na kterou se nyní musí soustředit. Díky virtuálním kartám odpadne veškerá agenda související s distribucí fyzických karet po firmě, což jim ušetří spoustu času.

„Zaměstnanci si na bezkontaktní placení mobilním telefonem zvykají čím dál tím víc. Zatímco v roce 2020, když jsme zavedli u našich benefitních karet možnost platit pomocí Google Pay nebo Apple Pay, takto platilo zhruba 5 % uživatelů, dnes už je to okolo 30 %. Například v generaci Z už platí nejraději bezkontaktně 2/3 ekonomicky aktivních Čechů.  Lze proto očekávat, že platby bez přítomnosti fyzické karty budou stále přibývat, což nahrává i rozšiřování virtuálních karet,“ dodává Smolíková.

Články autora Jana Klusáčková

Nejnovější články

Expertní pohled

Ochlazení trhu práce pokračuje, průmysl redukuje místa

Prosincová míra nezaměstnanosti vzrostla z 3,9 % na...
Expertní pohled

Čínská online tržiště ohrožují tuzemské e-shopy

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR dlouhodobě upozorňuje...
Trendy

Firmy potřebují posílit automatizaci a robotizaci

S automatizací a robotizací mají zkušenosti téměř dvě...

Nejnovější Aktuality

Expertní pohled

Ochlazení trhu práce pokračuje, průmysl redukuje místa

Prosincová míra nezaměstnanosti vzrostla z 3,9 % na...
Expertní pohled

Čínská online tržiště ohrožují tuzemské e-shopy

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR dlouhodobě upozorňuje...
Trendy

Firmy potřebují posílit automatizaci a robotizaci

S automatizací a robotizací mají zkušenosti téměř dvě...