středa 5. února 2025

Inovativní marketingová komunikace

INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE

Využíváte v rámci marketingu nejnovější nástroje marketingové komunikace? Přicházíte s neortodoxním přístupem, ale zároveň velmi efektivně oslovujete cílovou skupinu? Dokážete bojovat v marketingovém poli formou guerilla marketingu?

Máte změřenu efektivitu vašich kampaní? Pak je tato kategorie stvořena přímo pro vás!

V rámci kategorie se hodnotí:

  • efektivní oslovení cílové skupiny
  • zohlednění aktuálních trendů nejen v online komunikaci (efektivní využití umělé inteligence, zapojení influencerů, komunikace na sociálních sítích, speciální eventy a další…)
  • nápaditost a kreativita kampaně
  • typy využitých prostředků komunikace v kampani a jejich vzájemné propojení
  • úroveň zpracování materiálů, které kampaň reprezentují
  • doložitelné statistiky ke kampani (zvýšení počtu návštěvníků, statistiky z online prostředí a další…)

Vzorové materiály kampaně nebo jejich fotodokumentaci (např. dokumentace proběhnuté venkovní kampaně) je nutné připojit jako přílohy k elektronické přihlášce.







    Přihlášení na VCCR - kategorie: Inovativní marketingová komunikace

    Pro přihlášení prosím vyplňte tento formulář. Následně Vám přijde potvrzení účasti na e-mail vyplněný v tomto formuláři.

    V případě problémů s registrací kontaktujte: [email protected].

    Informace o vás



    Informace o projektu





    Multimediální přílohy ukazující výstupy projektu

    Mediální přílohy nahrávejte prosím přes externí systém. Například Úschovna. V případě potřeby jsme si pro vás připravili návod.



    Souhlasím se zpracováním osobních údajů za dodržení Zásad ochrany osobních údajů.

    Nejnovější články

    Expertní pohled

    Zaměstnanecké benefity se mění

    Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
    Aktuality

    Nová evropská směrnice výrazně zdraží topení domácností

    Hospodářská komora ČR vyjadřuje vážné obavy nad návrhem...
    Expertní pohled

    Digitalizace po česku

    Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...