středa 5. února 2025
ikona hodiny 13. 10. 2022 07:21

Umění výjimečnosti musí být potvrzeno generacemi

Tým je v byznysu ten rozdílový hráč

Výjimečné produkty mohou vzniknout pouze z práce výjimečných týmů a výjimečných lidí. To jsou slova majitele úspěšné břeclavské společnosti Fosfa Ivana Baťky. Třetí díl podcastové série se zaměřuje právě na to, jak takové týmy vznikají, jak je motivovat či vést, které schopnosti a vlastnosti jsou důležité a že se přitom lze dost dobře obejít bez personálního oddělení. A také o tom, proč je v byznysu důležitá touha po moři...

Petr Karban Petr Karban autor

Marketingový expert a publicista. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative Director.

Foto: Shutterstock.com
Vitráže nakreslené Alfonsem Muchou v roce 1931 Foto: Shutterstock.com

První i druhý díl si poslechnete v našem archivu.

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Expertní pohled

Zaměstnanecké benefity se mění

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých...
Aktuality

Nová evropská směrnice výrazně zdraží topení domácností

Hospodářská komora ČR vyjadřuje vážné obavy nad návrhem...
Expertní pohled

Digitalizace po česku

Umí český stát digitalizovat? Nebo je to jen...

Nejnovější Pohled z praxe

Pohled z praxe

Chuť i kvalita nedobrovolně ustupují ceně

Čeští zaměstnanci vnímají výrazné rezervy ve svém stravování...
Videa & Podcasty

Aby se metan nestal nezvaným hostem

Metan je zásadní složkou zemního plynu a život...
Pohled z praxe

E.ON Energy Globe hledá nejlepší udržitelné nápady

Jaký projekt naváže na rezervaci velkých kopytníků v...