pátek 8. listopadu 2024
ikona hodiny 27. 9. 2022 13:18

Umění výjimečnosti musí být potvrzeno generacemi

Břeclavská Fosfa se v současné době prezentuje kampaní, spojenou s osobností a dílem Alfonse Muchy. Jaké je spojení mezi špičkovou světovou firmou a jedinečným umělcem? Proč je výjimečnost důležitá? A jaká je její role ve výrobním podniku? O tom v podcastové sérii s Ivanem Baťkou, majitelem společnosti Fosfa. Poslechněte si první díl...

Petr Karban Petr Karban autor

Novinář, marketingový expert. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative & Content Director a šéfredaktor několik titulů včetně publicistického portálu KomoraPlus.

Foto: Shutterstock.com
Vitráže nakreslené Alfonsem Muchou v roce 1931 Foto: Shutterstock.com

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Pohled z praxe

Obchodníci odmítají dezinformace ohledně cen másla

Obchodní řetězce se důrazně ohrazují proti tvrzením Potravinářské...
Názory

Výsledek amerických voleb: Stabilita nebo nejistota?

Uplynulé týdny se nesly v nejistotě z výsledků...
Expertní pohled

Co dnes musí člověk umět, aby byl úspěšný v práci?

Aby se člověk dnes prosadil v práci, je...

Nejnovější Videa & Podcasty

Videa & Podcasty

Česká exportní banka 2.0

Žijeme v době, kdy trh přestává fungovat, pokřivují...
Videa & Podcasty

Jednoduchá cesta k vylepšení ESG ratingu

ESG. To jsou písmena, která v poslední době...
Videa & Podcasty

Nedělejme to pro čárku

Bezpečnost je základní podmínkou existence firmy i jejího...