Čtvrtek 2. května 2024
ikona hodiny26. 8. 2021 13:49

Zásilkovna spouští doručování do kufrů aut

Zásilkovna, přední česká logisticko-technologická firma, poté, co 1. července spustila vlastní doručení na adresu Zásilkovna domů, nabídne svým zákazníkům další službu – doručování zásilek do kufru zaparkovaného vozidla. Novou službu Zásilkovna do auta vyvinula ve spolupráci se společností ŠKODA AUTO. Cena za doručení do vozu je stejná jako za doručení na adresu – pro internetové obchody začíná na 79 Kč bez DPH, pro zasílání mezi fyzickými osobami stojí 115 Kč včetně DPH.

Kamil Chalupa autor

Foto: Zásilkovna Foto: Zásilkovna

„Zásilkovna spuštěním služby doručení do kufru plní svůj další svůj slib a pro své zákazníky zvyšuje komfort doručení zásilky. Technologické řešení jsme vyvíjeli a testovali několik měsíců a ve spolupráci se ŠKODA AUTO a nyní můžeme našim zákazníkům nabídnout další způsob, jak si zásilku nechat doručit. Potvrzujeme tím v praxi naši filozofii přinášet klientům stále nové a unikátní produkty a služby, které mění logistický trh. Zásilkovna chce být technologickým lídrem ve svém oboru, a proto rádi zkoušíme nové technologie jako první. Doručení do kufru auta je po doručení do Z-BOXů dalším způsobem využití Internet of things v logistice,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.

„Díky řešení Přístup do vozu zajistí vůz ŠKODA svému majiteli kvalitní službu i ve chvíli, kdy je pouze zaparkovaný a za normálních okolností by svému majiteli neposkytl žádnou přidanou užitkovou hodnotu. Touto službou rozšiřujeme naši řadu řešení v oblasti mobility a zákazníkům nabízíme časovou úsporu, pohodlí a v mnoha ohledech jim usnadníme každodenní život. Umožníme jim například využít dodání zásilek ve chvíli, kdy pracují, čímž odpadá čas, který by jinak strávili čekáním na kurýra. Přístup k požadovaným údajům o vozidle má pouze kurýr zvolené doručovací služby a dodání zásilky navíc probíhá bezkontaktně, což je v dnešních dnech bezpochyby nespornou výhodou,“ popisuje výhody nové služby Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing ŠKODA AUTO.

Jak služba funguje? Při objednávání přes web nebo mobilní aplikaci si zákazník nejprve objedná zásilku na adresu a poté ji může přesměrovat do svého vozu ŠKODA pomocí jednoduchého elektronického formuláře. Ten obdrží prostřednictvím odkazu ve standardním notifikačním e-mailu ve chvíli, kdy Zásilkovna převezme zásilku fyzicky do přepravy. Ve formuláři zvolí zákazník časový rámec a přibližnou adresu, kde bude vozidlo parkovat a následně vše potvrdí přihlášením do svého ŠKODA Connect účtu. Řidič Zásilkovny pak může v daný čas zaslat jeho vozu dotaz na přesnou polohu a ve chvíli, kdy dorazí do bezprostřední blízkosti, ověřené technologií GPS, požádá o odemčení pro doručení zásilky.

Řidič lokalizuje a odemkne vůz pomocí aplikace ze svého telefonu. Během samotného doručení není potřeba žádné interakce mezi zákazníkem a řidičem. Vůz může odemknout pouze jednou v zákazníkem schváleném časovém okně a vozidlo opouští teprve ve chvíli, kdy je zcela uzamčené. Jednotlivé objednávky a jejich stav dodání může zákazník sledovat prostřednictvím aplikace MyŠKODA.

Významným benefitem nové služby doručení do kufru pro koncového zákazníka je také široká síť více než 5 600 výdejních míst Zásilkovny. V případě, že zásilku nebude možné do kufru automobilu doručit, uloží řidič zásilku na nejbližším vhodném výdejním místě a zákazník tak má pořád možnost vyzvednout si zásilku ještě tentýž den.

Služba Zásilkovna do auta je k dispozici pro všechny vozy značky ŠKODA vyrobené od ledna 2019 a vybavené balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup, s výjimkou vozů ENYAQ iV, KAMIQ a SCALA, u nichž bude služba dostupná později. V rámci tohoto balíčku je nutné, aby měl zákazník aktivovánu funkci Vzdálené zamykání/odemykání vozu.

Doručení do kufru automobilu probíhá zatím v pilotním režimu a je možné v Praze a přilehlém okolí. Vozidlo musí být zaparkované na veřejně dostupném místě a nesmí být skryté před mobilním signálem (například v podzemní garáži), aby jej bylo možné odemknout.

 

Nejnovější články

Expertní pohled
Eviden monitoruje na dark webu ukradená data

Nová služba je vhodná pro větší firmy, které...

Monitoring v rámci služby LUMINAR probíhá formou kontinuální...

Zákazník ze soukromého i veřejného sektoru může službu...

Cestovní ruch
Emirates představují řešení pro neurodivergentní cestovatele

Seznamovací akce zahrnovala simulaci procesů odbavení i samotný...

Přes 29 000 členů palubního personálu Emirates je...

DPNA je kód využívaný leteckými společnostmi pro speciální...

Aktuality
Letadlo Lufthansy v Praze přivítala vodní děla

„Těší mě, že jsme se mohli symbolicky připojit...

„Jsem hrdý na to, že Letiště Praha oslavilo...

Letadlo je jedním ze čtyř strojů nesoucích na...

Nejnovější Aktuality

Aktuality
Letadlo Lufthansy v Praze přivítala vodní děla

„Těší mě, že jsme se mohli symbolicky připojit...

„Jsem hrdý na to, že Letiště Praha oslavilo...

Letadlo je jedním ze čtyř strojů nesoucích na...

Aktuality
Virtuální vodárna. K čemu se hodí digitální dvojče úpravny vody?

Partneři oslovili město Železná Ruda, zda by se...

„Digitální dvojče představuje počítačový model, který dokonale kopíruje...

Součástí digitálního dvojčete úpravny vody je i systém...

JUDr. Tomáš Koníček z Mezinárodního bezpečnostního institutu, který se...

Aktuality
Už i slovenské firmy snadněji přejdou na udržitelné podnikání

„Slovensko je kvůli své rozmanitosti a průmyslovému zázemí...

„Náš servis není jen o tom, že za...