×

MICE – speciální příloha časopisu KOMORA

Inovativní marketingová komunikace

INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE

Využíváte v rámci marketingu nejnovější nástroje marketingové komunikace? Přicházíte s neortodoxním přístupem, ale zároveň velmi efektivně oslovujete cílovou skupinu?

Dokážete bojovat v marketingovém poli formou guerilla marketingu?

Máte změřenou efektivitu vašich kampaní? Pak je tato kategorie stvořena přímo pro vás!

V rámci kategorie se hodnotí:

  • efektivní oslovení cílové skupiny
  • využití aktuálních trendů nejen v online komunikaci (zapojení influencerů, komunikace na sociálních sítích, speciální eventy a další…)
  • nápaditost a kreativita kampaně
  • typy využitých prostředků komunikace v kampani a jejich vzájemné propojení
  • úroveň zpracování materiálů, které kampaň reprezentují
  • doložitelné statistiky ke kampani (zvýšení počtu návštěvníků, statistiky z online prostředí a další…)

Vzorové materiály kampaně nebo jejich fotodokumentaci (např. dokumentace proběhnuté venkovní kampaně) je nutné připojit jako přílohy k elektronické přihlášce.


    Přihlášení na VCCR - kategorie: Inovativní marketingová komunikace

    Pro přihlášení prosím vyplňte tento formulář. Následně Vám přijde potvrzení účasti na e-mail vyplněný v tomto formuláři.

    V případě problémů s registrací kontaktujte: dominika.fabsova@cot.cz.

    Informace o vás



    Informace o projektu





    Multimediální přílohy ukazující výstupy projektu

    Mediální přílohy nahrávejte prosím přes externí systém. Například Úschovna. V případě potřeby jsme si pro vás připravili návod.



    Souhlasím se zpracováním osobních údajů za dodržení Zásad ochrany osobních údajů.

    Nejnovější články

    Analýzy ze Spořky
    Elektromobilita: Čína jako globální lídr!?

    V Evropě by tento podíl měl dosahovat 15...

    Počet registrací elektromobilů v EU mezi roky 2022...

    V roce 2022 bylo v ČR celkem vyrobeno...

    Expertní pohled
    To nejhorší ještě zdaleka není za námi

    S ohledem na stávající vývoj globální ekonomiky se...

    Stále jsme nepřekročili kritickou únorovou hranici, ale vše...

    Minulý měsíc Evropa zavedla cenové stropy na ruskou...

    Nezařazené
    Situace malých a středních podniků se mírně zlepšila

    „Recese, kterou Česká republika procházela od druhé poloviny...

    Z nových dat Hospodářské komory vyplývá, že nejvíce...

    „Zlomovou se ale stala druhá polovina roku 2022,...

    Nejnovější

    Analýzy ze Spořky
    Elektromobilita: Čína jako globální lídr!?

    V Evropě by tento podíl měl dosahovat 15...

    Počet registrací elektromobilů v EU mezi roky 2022...

    V roce 2022 bylo v ČR celkem vyrobeno...

    Expertní pohled
    To nejhorší ještě zdaleka není za námi

    S ohledem na stávající vývoj globální ekonomiky se...

    Stále jsme nepřekročili kritickou únorovou hranici, ale vše...

    Minulý měsíc Evropa zavedla cenové stropy na ruskou...

    Nezařazené
    Situace malých a středních podniků se mírně zlepšila

    „Recese, kterou Česká republika procházela od druhé poloviny...

    Z nových dat Hospodářské komory vyplývá, že nejvíce...

    „Zlomovou se ale stala druhá polovina roku 2022,...