Stavební trh čeká letos rok stabilizace
Expertní pohledRok 2023 bude pro stavebnictví obdobím postupné stabilizace. Po enormním růstu poptávky po stavebních materiálech, kterou trh nestíhal uspokojit, a...
Rozvoj základní a doprovodné infrastruktury i podpora marketingových aktivit. Na to se zaměřují dvě výzvy Ministerstva pro místní rozvoj, které podpoří cestovní ruch v České republice částkou 140 milionů korun.
„Cestovní ruch je v posledních letech velmi zkoušeným odvětvím. Nejprve ho zasáhla tvrdá koronavirová opatření předchozí vlády, nyní čelí důsledkům ruské agrese na Ukrajině. Právě vyhlášené výzvy zlepší potenciál a konkurenceschopnost českých regionů, zvýší povědomí o zajímavých místech napříč Českou republikou a přispějí k zachování zaměstnanosti v tomto odvětví,“ přibližuje výzvy místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš.
První vyhlášená výzva se zaměřuje na rozvoj základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu v regionech. Podpoří vybavenost turistických tras, rozvoj navigačních a informačních systémů v destinacích, úpravu lyžařských běžeckých tras, ekologicky šetrnou dopravu v turistických regionech i monitoring návštěvníků. Tím usnadní pohyb turistů v konkrétní destinaci, pomůže rozvoji investic do cestovního ruchu, rozšíří poskytované služby a zvýší jejich kvalitu.
Druhá výzva se zaměřuje na marketingové aktivity v cestovním ruchu. Jejím základním cílem je zvýšení povědomí o nabídce cestovního ruchu v destinacích, zkvalitnění a rozšíření produktové nabídky a zlepšení její koordinace. Podpoří projekty zaměřené na řízení destinací, realizaci marketingových výzkumů, produkty a zavádění inovací v cestovním ruchu, branding destinací a marketingovou komunikací. Novinkou této výzvy je, v reakci na dlouhodobý požadavek ze strany žadatelů, možnost uplatnění osobních, resp. mzdových nákladů souvisejících s realizací projektu.
Ve výzvě pro rozvoj základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu je připraveno 84 milionů korun. Výše dotace tvoří maximálně 50 % podílu uznatelných nákladů z celkového rozpočtu akce, maximálně však 10 milionů korun. Výzva na marketingové aktivity v cestovním ruchu má k dispozici 56 milionů korun. Výše dotace tvoří rovněž maximálně 50 % podílu uznatelných nákladů.
Wienerberger nečeká tak strmý propad stavebního trhu, jaký...
Nasbíraná data společnosti Wienerberger podle Kamila Jeřábka ukazují,...
„První pozitivní signál jsme zaznamenali již v posledním...
„Naše skupina aktuálně vlastní především společnosti podnikající v...
Mimo finančních úspěchů dosáhl &CORK dalších důležitých milníků....
Současné úspěchy jsou pro celý holding pouze začátek....
Jeho otec se narodil v Rakousku-Uhersku v dubnu...
Vydrží demokratický kapitalismus – spojení liberální demokracie a...
Ekonomické a sociální postavení dělnické třídy v demokraciích...
Problémem byl i vzestup rentiérského kapitalismu. Významným aspektem...
Průzkumy uvádějí, že obyvatelé Spojených států a Spojeného...
Exportní workshopy cílí na specifika trhů, kde má...
Loni v říjnu Japonsko obnovilo bezvízový styk a...
Exportní workshopy cílí na specifika trhů, kde má...
Projekt Destinace roku mapuje trendy v turismu, cestovatelské...
Kromě Prahy měli Švédové loni největší zájem o...