Únik tepla skrz střechu se prodraží, lze mu snadno zabránit
Expertní pohledKvalitní zateplení domu výrazně zvyšuje jeho energetickou hospodárnost, životnost, hodnotu a v neposlední řadě šetří náklady na jeho provoz. Abychom...
Trendy na sociálních sítích se neustále posouvají dál. Nejvíce oblíbené jsou v poslední době výšková krátká videa. Ať už na TikToku, na Instagramu/Facebooku v podobě Reels nebo na Youtube v podobě Shorts. Rozhodně ale nestačí následovat jen tento trend.
Pokud vás reel trend ještě nechává chladným, tak vás možná přesvědčí tahle čísla z průzkumu, kde bylo analyzováno 77,6 milionů instagramových příspěvků v průběhu července 2022. Cílem bylo změřit nejnovější trendy zapojení na základě formátu. A zjistilo se, že:
Jak už bylo zmíněno, Meta klade důraz na Reels videa, která jsou taky patřičně odměněna pěkným engagementem a zásahem i mimo vaše sledující. Meta už lidi poměrně hezky na tento formát naučila a aktuálně chystá nové placementy reklam, které budou umístěny právě v Reels sekci:
Instagram testuje nové nástroje s real-time prvky po vzoru BeReal aplikace. Instagramová verze sdílení reálného života duální kamerou by se jmenovala Candid challenge a stejně jako v BeReal by daná vypublikovaná stories od jiných účastníků challenge viděli jen ti, kteří se challenge také účastní se svými fotografiemi.
A to zdaleka není z novinek a chystaných funkcí všechno. Instagram pro profesionální účty přidává možnost plánovat příspěvky i reels až na 75 dnů dopředu. Meta rozšiřuje možnosti automatizované optimalizace reklam. Advantage+ App má několik nových funkcí, mezi něž patří například funkce 7denní atribuce kliknutí, funkce split testování a podrobnější reporty. K dispozici bude také Advantage+ Shopping, který dle výzkumů dosahuje až o 12 % nižších cen za konverzi než u reklam s obvyklými postupy. Advantage+ Shopping totiž pracuje na nových modelech strojového učení a je tak schopno automatizovat až 150 kreativních kombinací najednou.
Meta také testuje automatické přidání hudby z katalogu zvuků do reklam se statickými obrázky, aby tak lépe fungovalo umístění kampaně v reels. A spouští nové Collaborative Ads. Jedná se o typ reklam, kde může značka ze svých kampaní přesměrovat uživatele na partnera, který daný produkt prodává. Partner musí s firmou sdílet segment katalogu a pro nastavení těchto reklam je potřeba založit reklamní účet Collaborative Ads. Collaborative Ads si slibují podporu plnění cílů jak v oblasti povědomí o značce, tak v návštěvnosti a v prodejích. Tento typ kampaní je skvělým řešením pro firmy, které chtějí podpořit své retailové partnery.
Živo je i na ostatních platformách. TikTok prodloužil maximální délku videa až na 10 minut a v rámci aktuálně probíhajících testů se možná díváme na poměrně zásadní změnu v konzumaci obsahu na platformě. TikTok totiž testuje horizontální celoobrazovkový režim.
Youtube Shorts jsou na Youtube už nějaký ten pátek (jedná se o krátká výšková videa ve stylu TikTok/Reels videí), teď navíc Youtube testuje možnost nákupu přímo v rámci shorts a affiliate marketing. Uvidíme, co z toho bude brzy k využití.
Jedním z nejdůležitějších kroků při stavbě domu je...
Vzhledem k jejich vynikajícím tepelněizolačním vlastnostem stačí pro...
„Digitalizace je dle mého názoru pro společnosti zabývající...
Vzhledem k tomu, že neexistuje jednotná definice, většina...
Umělá inteligence umožňuje softwaru automaticky se učit na...
„Pomocí AI dokážou společnosti ne řešit, ale předvídat...
„I když celkový počet klesl, rostla intenzita jednotlivých...
Posledních několik měsíců roste podíl útoků přímo na...
Podle přehledu DDoS útoků zachycených službami FlowGuard společnosti...
Jedním z nejdůležitějších kroků při stavbě domu je...
Vzhledem k jejich vynikajícím tepelněizolačním vlastnostem stačí pro...
„I když celkový počet klesl, rostla intenzita jednotlivých...
Posledních několik měsíců roste podíl útoků přímo na...
Podle přehledu DDoS útoků zachycených službami FlowGuard společnosti...
Kvůli pandemii se proměnily také preference cestujících a...
Současně se změnou cestovního chování se objevily i...
Rok 2023 tak podle nás bude ve znamení...