Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Se startem letní sezony představí digitální platforma zaměřující se na dovolenou v kempech a rekreačních střediscích Dokempu.cz své nové webové stránky. Ty kromě propracované vizuální podoby nabídnou návštěvníkům i nové kategorie kempů, inspiraci na cesty nebo ideální místa pro firemní teambuilding.
Online průvodce Dokempu.cz, s rozsáhlým katalogem kempů, chatek a tábořišť v ČR i zahraničí, v prošel v poslední době kompletní proměnou. Modernizace proběhla nejen po technické, ale i uživatelské stránce. Inspirací jí byl interní průzkum mezi uživateli, dlouholeté zkušenosti s provozem webu i tipy ze zahraničí.
„Naším cílem bylo vytvořit moderní a funkční platformu, která by zohlednila požadavky jak majitelů kempů, tak jejich návštěvníků. Důležitou roli hrála vizuální stránka, interaktivní prvky ale i responzivní design přizpůsobený všem typům zařízení. Ukazuje se totiž, že přes 80 % uživatelů navštěvuje naše webové stránky ze svých chytrých telefonů,” komentuje novou podobu webu Zbyněk Janyška, CEO Dokempu. Změnou rovnou prošlo i logo a celá vizuální identita, která pracuje se symbolikou turistických značek.
Vyhledávač kempů rozšířil své služby i o vyhledávání netradičních forem ubytování, které jsou v Česku momentálně na vzestupu. „Všímáme si, že kromě klasických kempů dlouhodobě roste zájem o glamping nebo stellplatzy, tedy stání se zázemím pro karavany nebo obytné vozy. I to jsme při vytváření stránek brali v úvahu. Nově člověk na webu najde také zajímavá místa na výlety po okolí, inspiraci na cesty nebo místa pro teambuilding,” dodává Janyška.
Můžete je navštívit na https://www.dokempu.cz/.
Tvůrcem nové tváře webu je společnost Iguana Technology, která dlouhodobě spolupracuje s firmami spadajícími pod skupinu Campiri. „Dokempu.cz perfektně zapadá do segmentu produktů zaměřených na udržitelné cestování, jejichž partnery jsme při budování byli. Těší nás, že se nám podařilo překonat výzvu převedení již fungujícího projektu do moderní podoby. To ostatně pokládám za nejtěžší část stavby online tržiště kempingových míst. Výsledkem je v Česku unikátní platforma,” doplňuje Paul Tesar, CEO Iguana.
Stejně jako loni podpoří i v tomto roce aktivity Dokempu.cz populární moderátor Evropy 2 a bývalý účastník reality show Survivor, Tomáš Zástěra. Ten se i letos stal ambasadorem populární ankety Kemp roku, kterou portál pořádá už osmnáctým rokem.
Do platformy zainvestovala také investiční skupina Miton a Nomiverse. Díky tomu v budoucnu Dokempu.cz získá i další užitečné funkce jako přímý booking ubytování, vylepšení osobních recenzí, interaktivní mapy nebo speciální věrnostní program.