Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Digitální transformace neustále zrychluje a nově čelí výzvě AI. Stále více firem řeší, jak se na digitální budoucnost připravit a jak v ní efektivně pracovat s umělou inteligencí.
Pátý ročník Digital Transformation Summitu proto přinese nejnovější zkušenosti, poznatky a inspiraci od českých i nadnárodních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu či zákaznické péče.
„Hlavním tématem, které bude letos rezonovat napříč celým programem Summitu, je uchopení, možnosti a praktické využití umělé inteligence v každodenním fungování firem a organizací,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano, která je hlavním organizátorem největší konference o digitální transformaci v Česku.
Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. Ve středu 24. dubna odpoledne se v O2 universum Praha a zároveň i online o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.
DTS letos otevře Krzysztof Krecikij, Salesforce Regional Director Enterprise Software Sales, který se zaměří na současné praktické aplikace umělé inteligence a na její aktuální i budoucí využití na platformě Salesforce, která je podle společnosti Gartner dlouhodobým celosvětovým lídrem CRM řešení.
Návštěvníci se mohou těšit i na živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla polemizovat o tom, jak se mění role oddělení prodeje a zákaznického servisu vlivem generativní AI.