Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Celkem pět ocenění získal na jaře TIC BRNO v soutěžích zabývajících se cestovním ruchem – TURISTPROPAG a Velká cena cestovního ruchu. Na předních pozicích se TIC BRNO se svými aktivitami a produkty umisťuje pravidelně. V tomto roce bodovaly hlavně Brněnské Vánoce a projekty s nimi spojené.
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že Brněnské Vánoce uspěly na mezinárodní scéně, když Brno získalo ocenění Evropské hlavní město Vánoc 2024, ale i jednotlivé jejich menší součásti jsou vnímány českými nezávislými porotami velmi pozitivně. Skvěle nás reprezentoval náš brněnský drak – vánoční designová instalace #drakNAHAKU, která podpořila marketingovou komunikaci Brněnských Vánoc, získala první místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace ve Velké ceně cestovního ruchu. Na prvním místě v soutěži TURISTPROPAG se umístila mobilní aplikace Brněnských Vánoc, kterou druhým rokem postupně vyvíjíme a vylepšujeme takzvaně in-house,” zmínila Jana Janulíková, ředitelka TIC BRNO a dodala: „Baví nás s citem pro Brno a s ohledem na lokální specifika posouvat prezentaci města.”
Na třetím místě ve Velké ceně cestovního ruchu v kategorii Nejlepší udržitelný projekt se umístila celá kolekce lokálních suvenýrů pro Brněnské Vánoce, do jejichž tvorby jsou zapojeni místní umělci, designéři a výrobci. Najdete v ní například sklenice od skláře Oty Svobody ze studia GLASSFICTIONS, hrnky navržené Jiřím Hlušičkou a vyrobené brněnskou porcelánkou Goldfinger nebo ručně vyráběné ozdoby z dílny TAMASVIGH.
Propagační předměty zaujaly i porotu soutěže TURISTPROPAG. Vánoční kolekce svíček tří brněnských ikon od Knot Knot Candles získala třetí místo v kategorii Ostatní propagační předměty. Zapálit si doma můžete známý brněnský časostroj ze Svoboďáku, pavilon A brněnského výstaviště nebo kultovní pařez, který 21. srpna 2012 hořel v Kohoutovicích a vědělo o tom celé Brno. Druhé místo mezi publikacemi si vysloužil již čtvrtý díl autentického průvodce TO JE BRNO IV., který propojuje aktivity TIC BRNO – publikační činnost a průvodcovské trasy, které si můžete s autory jednotlivých jedenácti kapitol projít.
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT group, ve spolupráci se společností ABF, pořadatelem mezinárodních veletrhů cestovního ruchu HOLIDAY WORLD & REGION WORLD. Soutěž TURISTPROPAG vyhlásil PRUH POLABÍ ve spolupráci s Asociací turistických informačních center ČR, Výstavištěm Lysá nad Labem, Asociací cestovních kanceláří ČR, Českou unií cestovního ruchu a městem Lysá nad Labem.