Pátek 26. dubna 2024

Pravidla VCCR

Pro koho je soutěž určena?

Pro subjekty působící v cestovním ruchu:

  • krajské úřady
  • města a obce
  • organizace destinačního managementu
  • sdružení turistických regionů
  • profesní svazy
  • cestovní kanceláře
  • hotely a další ubytovací zařízení
  • lázeňská a wellness zařízení
  • zahraniční turistické centrály
  • další komerční i nekomerční subjekty z oblasti cestovního ruchu

Obecná pravidla platná pro všechny soutěžní kategorie:

Přihlašovatelem může být jakýkoli veřejný či soukromý subjekt, který má autorský vztah (práva) k projektu.

Každý projekt může být přihlášen pouze do jedné soutěžní kategorie.

Jeden projekt není možné přihlásit několika přihlašovateli, resp. každý projekt může být přihlášen pouze jedním přihlašovatelem.

Jeden přihlašovatel může přihlásit více projektů a do různých soutěžních kategorií.

Přihlašovaný projekt byl realizován, uveden na trh, nebo byl inovován v letech 12/2022 až 12/2023.

Definice kategorií

 NEJLEPŠÍ TURISTICKÝ PRODUKT

V kategorii se hodnotí:

  • nápaditost a kreativita produktu,
  • úroveň zpracování materiálů, které produkt reprezentují
  • využití infrastruktury cestovního ruchu
  • propojení několika služeb či provozovatelů
  • oslovení a způsob komunikace produktu k cílové skupině,
  • jazykové mutace (pokud je produkt určen i zahraničním návštěvníkům)
  • obchodovatelnost produktu (četnost jeho využití cílovou skupinou)

INOVATIVNÍ PŘÍSTUP V RÁMCI MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

  • efektivní oslovení cílové skupiny
  • využití aktuálních trendů nejen v online komunikaci (zapojení influencerů, komunikace na sociálních sítích, speciální eventy a další…)
  • nápaditost a kreativita kampaně
  • typy využitých prostředků komunikace v kampani a jejich vzájemné propojení
  • úroveň zpracování materiálů, které kampaň reprezentují
  • doložitelné statistiky ke kampani (zvýšení počtu návštěvníků, statistiky z online prostředí a další…)

Vzorové materiály kampaně nebo jejich fotodokumentaci (např. dokumentace proběhnuté outdoor kampaně) je nutné připojit jako přílohy k elektronické přihlášce.

NEJLEPŠÍ E – PROJEKT (web, mobilní aplikace, technologie…)

V kategorii se hodnotí:

  • kvalita a užitečnost informací
  • počet jazykových mutací (pokud je projekt určen i zahraničním uživatelům)
  • kvalita zpracování projektu/komunikace
  • grafické zpracování
  • intuitivnost navigace a ovládání (uživatelská přívětivost a použitelnost)
  • inovativní služby, uživatelská a komunitní otevřenost (diskuze, sociální sítě apod.)
  • uzpůsobení pro mobilní zařízení (mobil/tablet)
  • přístupnost informací pro handicapované uživatele (zrakově či jinak postižení uživatelé)
  • vnitřní provázanost informací v rámci projektu

K hodnocení v této kategorii jsou přizváni i odborníci z oblasti vývoje a tvorby on-line komunikací a portálů.

NEJLEPŠÍ UDRŽITELNÝ PROJEKT

Ze segmentu cestovního ruchu.

V kategorii se hodnotí zejména:

  • přínos projektu k ochraně životního prostředí
  • přínos projektu k udržitelnosti cestovního ruchu (předcházení, nebo zmírňování overtourismu, snižování uhlíkové stopy, podpora místních komunit, zmírňování disparit atd…)
  • podpora spolupráce mezi subjekty cestovního ruchu
  • kreativita a inovativnost projektu
  • technologie – efektivní využití v rámci udržitelného rozvoje

Termíny

Příjem přihlášek do všech kategorií probíhá do 31. 1. 2024
Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 15. 3. 2024 na veletrhu HOLIDAY WORLD

Pokyny pro přihlášení

Doprovodný text (popis projektu) může mít max. 5 tis. znaků včetně mezer. Buďte maximálně výstižní a popište pouze konkrétní přihlašovaný projekt.

Přílohy k přihlášce:

Veškeré přílohy prosíme zaslat přes www.uschovna.cz

Do sekce přílohy prosím vložit odkaz na Úschovnu.
Do zásilky máte možnost připojit až deset příloh. Ty mohou obsahovat náhledy tiskovin, kreativní vizuály, fotodokumentaci propagačních produktů či proběhnuvších kampaní, audio a videospoty, podcasty. Neboli vše, čím chcete váš projekt prezentovat. Přikládejte pouze ty materiály, které souvisí s přihlašovaným projektem, ostatní materiály budou vyřazenyNepřipojujte žádný popis projektu, takový materiál bude vyřazen (k popisu projektu slouží pole Popis projektu).

Nejnovější články

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Cestovní ruch
Rychlé ožívání českého turistického trhu v březnu posílilo

Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...

Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...

Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...

Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...

Trendy
Saudské fondy, české startupy, mezinárodní investoři

Nebudou chybět zástupci globálně úspěšných fondů Hustle fund,...

Foundeři zde budou mít možnost oslovit širokou škálu...

Na Reflect přiletí podnikatelé a zakladatelé několika úspěšných...

Díky pozitivnímu ohlasu, kterému se minulý rok těšila...

Nejnovější

Aktuality
Diamanty českého byznysu se zastavily v Plzni

Letošní ročník navazuje na dva předchozí základní podobou...

Do žebříčku vstupují pouze společnosti se sídlem v...

Základní Diamantový žebříček v letošním roce doplnila ještě krajská...

Nové jsou v letošním ročníku také ceny – firmy...

Cestovní ruch
Rychlé ožívání českého turistického trhu v březnu posílilo

Březnové tržby vzrostly v ČR meziročně o téměř...

Trend českých hotelů je za březen skvělý. Pokud...

Březen byl ve střední Evropě klimaticky velmi příznivý...

Smith Travel Research, americká společnost dříve známá jako...

Trendy
Saudské fondy, české startupy, mezinárodní investoři

Nebudou chybět zástupci globálně úspěšných fondů Hustle fund,...

Foundeři zde budou mít možnost oslovit širokou škálu...

Na Reflect přiletí podnikatelé a zakladatelé několika úspěšných...

Díky pozitivnímu ohlasu, kterému se minulý rok těšila...