Evropská legislativa potřebuje očistec
NázoryEkonomický výhled na následující roky není vůbec růžový. To se odráží v očekáváních našich podnikatelů. Hlavními výzvami, před kterými podnikatelé stojí,...
Ekonomický výhled na následující roky není vůbec růžový. To se odráží v očekáváních našich podnikatelů. Hlavními výzvami, před kterými podnikatelé stojí,...
Autonomní technologie mají potenciál změnit veřejnou dopravu. Dovedou minimalizovat lidské chyby, optimalizovat dopravní obslužnost a šetřit finanční prostředky provozovatelů. Téma...
Každoroční největší evropské setkání inkubátorů, inovačních center, akcelerátorů, vědeckých parků a hybatelů inovací pod hlavičkou Evropské sítě inovačních center (EBN)...
Nepříznivé ekonomické vlivy znamenají, že české stavebnictví čeká těžký rok. Stavební firmy očekávají v roce 2023 na trhu stavebních prací...
Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku díky inflaci...
Ode dneška začal v Praze fungovat SPoint – první místo pro všechny, kteří se zajímají o sociální podnikání. Pokrývat bude...
Nejprve je důležité vysvětlit pojmy, syndrom vyhoření (Burn out syndrome-BOS) a sezónní afektivní porucha (Seasonal affective disorder-SAD). Tyto dva syndromy...
Rekonstrukce nosného obvodového zdiva představuje významný zásah do statiky celého domu. Ať už se jedná o probourání oken či o...
Nedávno proběhla konference Druhé ekonomické transformace s názvem ReVize Česka, na které diskutovaly špičky českého businessu s vládou (premiér, vicepremiéři...
Úroveň digitalizace stavebnictví se podle projektových firem nezlepšuje. Naděje a očekávání jsou spojeny s letošní novelizací stavebního zákona, se zjednodušením...
Všechny výsledky
Úspěch Elona Muska a jeho Tesly inspiruje další technologické a digitální giganty a naplňuje se vize některých expertů, kteří již na začátku loňského roku předpovídali dramatické přesuny síly mezi výrobci automobilů. Do jejich výroby se – ve spolupráci s tradičními výrobci – stále častěji pouštějí firmy, jejichž doménou jsou digitální technologie.
šéfredaktor portálu KomoraPlus, měsíčníku Komora a magazínu Be the Best
Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V minulosti vedle mediálních pozic působil u řady projektů také jako marketingový stratég a kreativní ředitel.
Rozhodnutí vstoupit do segmentu automobilového průmyslu oznámil jak americký Apple, tak čínský internetový vyhledávač Baidu nebo internetový prodejce Alibaba. Zatímco Apple sází na spolupráci s korejskou automobilkou Hyundai, Baidu spojí své síly s automobilkou Geely, která již deset let vlastní švédské Volvo a Alibaba oslovil největšího čínského výrobce automobilů SAIC Motor. Ve všech třech případech je cílem vytvořit v nejbližších pěti letech autonomní elektromobil. Ten má především pro městský provoz představovat ideál budoucnosti, který určuje požadavek na minimální emise i minimální nároky na řízení a maximální využití chytrých technologií.
Experti předpokládají, že tradiční automobilky – přes masivní investice do nových technologií –nebudou nástupu technologických firem stačit a dojde k zásadním změnám nejen na trhu s automobily, ale především mezi samotnými výrobci. Tyto tendence ještě posiluje to, že zásadní trhy pro nový automobilový průmysl představuje Asie a její megapole a logickým krokem bude centralizace výroby nových chytrých autonomních vozů na asijském kontinentu.