Hotelová platforma zahajuje i prodej letenek

RateHawk.com, online hotelový rezervační systém pro odborníky v cestovním ruchu, zahajuje prodej letenek: obchodní partneři – české cestovní kanceláře a agentury, firemní zákazníci i profesionálové v odvětví cestovního ruchu – nyní mohou rezervovat hotely, letenky a další cestovní služby v jednom systému.

Anita Gusich ikona hodiny20. 1. 2021 08:11
Foto: Shutterstock.com Foto: Shutterstock.com

Felix Shpilman, CEO společnosti Emerging Travel Group, která je mateřskou společností RateHawk, říká: „Možnost rezervace letenek je dlouho očekávanou funkcí pro většinu zákazníků RateHawk. V průběhu let spolupráce s profesionály v oblasti cestovního ruchu se nám podařilo vytvořit inovativní rezervační nástroj s rozsáhlou funkčností, uživatelsky přívětivým rozhraním a nejlepším zákaznickým servisem, který požadují naši partneři po celém světě.  Zákazníci společnosti RateHawk nyní mohou plně využívat veškeré výhody platformy nejen k rezervaci hotelů, ale také k plánování letů za atraktivní ceny, což podstatně zvýší ziskovost jejich podnikání“.

Lze rezervovat letenky na pravidelné lety od více než 200 leteckých společností z celého světa a v nejbližších měsících se k platformě připojí ještě více než 150 nízkonákladových leteckých společností.  Pokud chcete začít využívat nové služby, stačí se zaregistrovat do systému RateHawk. Informace o rezervovaných a vydaných letenkách jsou uloženy v sekci Avia na on-line účtu RateHawk a jsou přístupné na webových stránkách systému. V nejbližší době se také objeví možnost prohlížet objednávky letenek v mobilní aplikaci RateHawk.

RateHawk

Inovativní B2B hotelová rezervační platforma vyvinutá týmem Emerging Travel Group. Uživatelům chce nabídnout ty nejlepší ceny v jakékoliv ubytovací kategorii, kdekoliv na světě. Vyhledává proto po celém světě ty nejlepší poskytovatele ubytovacích služeb, vybírá z nich ty nejsilnější a kombinuje nejlepší nabídky. RateHawk, to je více než 32 000 smluv přímo s ubytovacími zařízeními a 120 dodavatelů, konsolidátorů, zprostředkovatelů, OTA a DMC – to vše v jednom produktu pro B2B segment. Tento přístup umožňuje společnosti nabídnout svým zákazníkům více než 1,3 milionu ubytovacích zařízení po celém světě.

Pro pohodlnější vyhledávání letenek lze používat filtry, letenky mohou být například seřazeny podle doby odletu, počtu přestupů nebo podle povolených zavazadel. K dispozici jsou jednosměrné a zpáteční letenky, letenky s několika destinacemi, přičemž tato možnost zahrnuje maximálně čtyři lety. Partner si může rezervovat let pro skupinu až devíti osob v jedné rezervaci.

Flexibilní funkčnost RateHawk umožňuje partnerům samostatně provádět nastavení výše marže pro agentury – na celou objednávku anebo jednotlivě pro každého cestujícího a etapy letu. Úhrada letenky je na vrub kreditního rámce partnera anebo přeplatku v systému RateHawk.

Nejnovější články

Expertní pohled
Ochranná známka: zdánlivá banalita, která se firmě vyplatí

Laicky řečeno jde o maličkosti, které tvoří duši...

Ochranná známka se dá přirovnat k zámkům nebo...

Ochranné známky mají takřka hodnotu zlata nejen pro...

Ochranné známky se totiž netýkají jen firem, ale...

Německá značka oblečení Adidas například v minulosti vedla...

Aktivity HK ČR
Firmy mohou přispět k masivnímu proočkování populace

Metodika očkování proti onemocnění covid-19 se týká zaměstnavatelů...

Aktuality
MPO přijímá žádosti do programu COVID 2021

„V programu COVID 2021 kompenzujeme 500 korun na...

Nejnovější Aktuality

Aktuality
MPO přijímá žádosti do programu COVID 2021

„V programu COVID 2021 kompenzujeme 500 korun na...

Aktuality
Češi se mohou těšit na cestování supermoderními osobními vozy

„Vážíme si faktu, že se budeme podílet na...

Uzavřená rámcová smlouva umožňuje odebrat celkem 182 vozů,...

Aktuality
Raketově roste zájem o monistické akciovky, klesá zájem o daňové ráje

„Za naši společnost mohu potvrdit, že zájem je...