×

MICE – speciální příloha časopisu KOMORA

Velká cena cestovního ruchu vstupuje do 16. ročníku

Čtyři inovované soutěžní kategorie, nové složení poroty a pokračující spojení s veletrhem cestovního ruchu Holiday World – to jsou hlavní rysy právě začínajícího ročníku Velké ceny cestovního ruchu. Hlavní cíl prestižní soutěže organizované komunikační agenturou COT group zůstává neměnný – vyzdvihnout výjimečné produkty a projekty z oblasti cestovního ruchu. Příjem přihlášek do soutěže probíhá do 15. prosince 2022. Partnerem a spolupořadatelem 16. ročníku je opět společnost ABF, pořadatel mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky HOLIDAY WORLD & REGION WORLD.

Darya Chopovská ikona hodiny20. 9. 2022 16:53
Foto: Shutterstock.com Startuje letošní Velká cena cestovního ruchu Foto: Shutterstock.com

Ač s inovacemi, pokračuje Velká cena cestovního ruchu 2022/2023 v tradičním schématu. Komerční společnosti, krajské úřady, města, obce, organizace destinačního managementu, zahraniční turistické centrály i další subjekty mohou přihlašovat své projekty do následujících čtyři soutěžních kategorií:

Nejlepší turistický produkt

Nejlepší e-projekt (web, mobilní aplikace, technologie)

Nejlepší udržitelný projekt

Inovativní marketingová komunikace

Posledně jmenovaná kategorie je největší změnou letošního ročníku soutěže. „Zatímco dříve jsme hodnotili šíři, komplexnost a jednotnost marketingových kampaní, počínaje 16. ročníkem bychom rádi vyzdvihli také důležitý aspekt marketingové komunikace, totiž inovativnost. Zaujmout potenciálního zákazníka je v současné turbulentní době čím dál složitější a bez inovativního či přímo neortodoxního přístupu ke komunikačním aktivitám se tak žádný dobrý marketér neobejde,“ vysvětluje jednatelka COT group Eva Frindtová a dodává, že porota v této kategorii bude hodnotit využití nejnovějších marketingových nástrojů, zohlednění aktuálních marketingových trendů i efektivitu oslovení cílové skupiny.

 

Inovováno bylo také složení odborné poroty hodnotící přihlášené projekty – každá z kategorií přitom bude mít opět unikátní skladbu hodnotitelů. V řadách porotců již tradičně vedle zástupců organizátora a spoluorganizátora zasednou také představitelé agentury CzechTourism a další odborníci na marketing, cestovní ruch, grafický design, destinační management a příbuzné disciplíny, stejně jako členové akademické obce či profesních svazů.

Příjem přihlášek do všech výše uvedených kategorií probíhá do 15. prosince 2022 prostřednictvím odkazu na webu soutěže, na kterém najdete i detailní pravidla.

K slavnostnímu vyhlášení výsledků 16. ročníku Velké ceny cestovního ruchu dojde 17. března 2023 na veletrhu Holiday World.

Nejnovější články

Aktivity HK ČR
Vybrat si správnou práci je výhra pro všechny

„Školáci často tuší, čemu by se v budoucnu...

KHK KK může veškeré akce a projekty pořádat...

Trendy
Usměvavou recepční stroj ve všech směrech nenahradí

Dobrým příkladem technologií, které před nedávnem ohlásily nástup...

Moderní kancelářské budovy a její recepce se také...

V čem technologie v budovách přinášejí neocenitelnou pomoc,...

To, co platí ve vztahu technologie vs. člověk...

Expertní pohled
Klíčem k obnovení rovnováhy v retailu je redistribuce

Koronavirová pandemie a s ní spojené dlouhé čekací...

Až do vypuknutí pandemie koronaviru využívali obchodníci k...

Po více než roce striktních opatření se situace...

Ukazuje se, že stávající objednávkové a predikční systémy...

Nejnovější Cestovní ruch

Analýzy
Turisticky atraktivní obce oceňují přínosy cestovního ruchu

Podle 80 % dotázaných z turisty nejvíc vyhledávaných lokalit...

Významně pozitivní roli může sehrát i cestování mimo...

Cestovní ruch
Cestovní ruch dostane dotace na marketing

„Jsem rád, že se mi podařilo vyjednat o...

Ministerstvo také zároveň intenzivně připravuje pro podporu cestovního...

Cestovní ruch
Konvenční turismus je passé, táhnou autentické zážitky

„Stojíme u vzniku nového unikátního trendu. Jsme přesvědčeni,...

Potenciál alternativního cestování s Worldee nadchl českou investiční...

„Chceme jednoduše ukončit mainstreamovou nudu. Ano, nabízíme stejné...