Sobota 24. února 2024
ikona hodiny4. 1. 2023 14:01

Velká cena cestovního ruchu 2023

VCCR: Termín pro přihlášky je prodloužen do 31. ledna

Finále letošního ročníku Velké ceny cestovního ruchu se blíží – uzávěrka přihlášek je nyní nově až 31. ledna, přihlásit projekty lze prostřednictvím odkazu na webu soutěže https://komoraplus.cz/hlavni-vccr/. Na něm najdete i detailní pravidla. K slavnostnímu vyhlášení výsledků 16. ročníku Velké ceny cestovního ruchu dojde 17. března 2023 na veletrhu Holiday World.

Darya Chopovská autor

Foto: Shutterstock.com Startuje letošní Velká cena cestovního ruchu Foto: Shutterstock.com

Čtyři inovované soutěžní kategorie, nové složení poroty a pokračující spojení s veletrhem cestovního ruchu Holiday World – to jsou hlavní rysy právě začínajícího ročníku Velké ceny cestovního ruchu. Hlavní cíl prestižní soutěže organizované komunikační agenturou COT group zůstává neměnný – vyzdvihnout výjimečné produkty a projekty z oblasti cestovního ruchu. Příjem přihlášek do soutěže probíhá do 15. prosince 2022. Partnerem a spolupořadatelem 16. ročníku je opět společnost ABF, pořadatel mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky HOLIDAY WORLD & REGION WORLD.Ač s inovacemi, pokračuje Velká cena cestovního ruchu 2022/2023 v tradičním schématu. Komerční společnosti, krajské úřady, města, obce, organizace destinačního managementu, zahraniční turistické centrály i další subjekty mohou přihlašovat své projekty do následujících čtyři soutěžních kategorií:

Nejlepší turistický produkt

Nejlepší e-projekt (web, mobilní aplikace, technologie)

Nejlepší udržitelný projekt

Inovativní marketingová komunikace

Posledně jmenovaná kategorie je největší změnou letošního ročníku soutěže. „Zatímco dříve jsme hodnotili šíři, komplexnost a jednotnost marketingových kampaní, počínaje 16. ročníkem bychom rádi vyzdvihli také důležitý aspekt marketingové komunikace, totiž inovativnost. Zaujmout potenciálního zákazníka je v současné turbulentní době čím dál složitější a bez inovativního či přímo neortodoxního přístupu ke komunikačním aktivitám se tak žádný dobrý marketér neobejde,“ vysvětluje jednatelka COT group Eva Frindtová a dodává, že porota v této kategorii bude hodnotit využití nejnovějších marketingových nástrojů, zohlednění aktuálních marketingových trendů i efektivitu oslovení cílové skupiny.

Inovováno bylo také složení odborné poroty hodnotící přihlášené projekty – každá z kategorií přitom bude mít opět unikátní skladbu hodnotitelů. V řadách porotců již tradičně vedle zástupců organizátora a spoluorganizátora zasednou také představitelé agentury CzechTourism a další odborníci na marketing, cestovní ruch, grafický design, destinační management a příbuzné disciplíny, stejně jako členové akademické obce či profesních svazů.

Nejnovější články

Expertní pohled
Důvěra v ekonomiku není nijak valná

Dolů ho táhla zejména zhoršující se nálada mezi...

Pro nastartování domácí poptávky je pozitivním signálem růst...

Expertní pohled
Potřebujeme zdravé, nikoli nemocné zaměstnance

Jak je možné, že jen pár týdnů po...

Jakou roli v tom vidíte pro MSD? Můžeme se...

Vedle prevence a očkování je MSD aktivní i v oblasti onkologie...

Trendy
Moderní řešení jménem Cafédock

Kde se zrodil nápad na Cafédock? Před pár lety...

Jak vypadaly první prototypy? Jeden byl menší, se...

Kolik modelů v současnosti existuje? Nyní jsou ještě v oběhu...

Nejnovější Cestovní ruch

Aktuality
Zeleninu do letadel si Emirates pěstují samy. Ekologicky

Ta teď úspěšně dokončila převzetí společnosti Emirates Bustanica,...

Od svého uvedení na trh v červenci 2022...

Cestovní ruch
Jižní Morava byla v roce 2023 nejnavštěvovanějším krajem

Statistiky návštěvnosti zobrazují optimistický trend – turisté se...

„Díky datům mobilních operátorů můžeme vidět, že podíl...

„Pro nás jsou všechny údaje o návštěvnosti kraje...

Cestovní ruch
Newsletter pro CzechTourism nově připravuje COT group

Předmětem smlouvy mezi národní turistickou centrálou a komunikační...

Pod dřívějším názvem COT media se společnost od...