Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Čisté a hygienické prostředí na pracovištích, v budovách a na dalších veřejných místech považují lidé za samozřejmost. Pracovnic a pracovníků úklidu a jejich práce si ale přesto většinou neváží. Před lety vznikla iniciativa Thank your cleaner day, jejímž posláním je upozornit na nedoceňovanou práci uklízeček a uklízečů. Mezi padesátkou zúčastněných zemí byla podruhé i Česká republika.
„Iniciativa Thank your cleaner day si klade za cíl upozornit na často nedoceňovanou práci uklízeček a uklízečů. O to více si ceníme, že hned první ročník v ČR se povedl a letos jsme na něj navázali ještě úspěšněji. A věříme, že jsme založili novou tradici. Mezi zaměstnavateli jsme zaregistrovali větší zájem právě touto formou svým úklidovým pracovníkům poděkovat. Jedná se o tvrdě pracující kolegy, kteří svoji práci často vykonávají mimo běžnou pracovní dobu, o večerech, nocích, víkendech,“ uvedla Milada Skutilová, generální ředitelka české pobočky Kärcher.
Spoluzakladatelem iniciativy je společnost Kärcher, přední světový dodavatel čisticích a úklidových řešení, u které společenská odpovědnost hraje významnou roli již mnoho let. Ať už se jedná o sponzorské čištění více než 150 památek po celém světě, podporu SOS Dětských vesniček nebo výstavbu zelených filtračních systémů pro zásobování pitnou vodou v rozvojových zemích. Součástí této tradice je právě i podpora dne Thank your cleaner day, který se letos konal již posedmé. Jako spoluiniciátor se společnost Kärcher podílí na veřejné propagaci této akce na mezinárodní úrovni již od prvního ročníku.
„Těší nás, že poděkovat své uklízečce a uklízeči mohli znovu letos také firmy v České republice. Vyvrcholením bylo setkání nominovaných pracovníků v centrále společnosti Kärcher v Modleticích u Prahy, které jsme si společně velice užili a vyměnili si na něm cenné zkušenosti a podněty z této stále málo doceňované práce,“ říká Karolina Jochmanová, Direct Sales Director Kärcher Česká republika.