Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Čínská ekonomika trpěla bezmála tři roky kvůli politice nulové tolerance vůči covidu. Její nedávné náhlé otevření komplikují rychle rostoucí počty nakažených a stejně tak vysoká inflace a obecněji globální makroekonomické prostředí. I proto bude napříště přístup (nejen) k Evropanům vstřícnější, říká konzultantka poradenské společnosti Alternative Perspectives Lu AiFeng.
Společně s tím se tato insiderka, která dvacet let působila ve vedení významných čínských a mezinárodních automobilek, zamýšlí nad tím, proč ŠKODA Auto vyklízí v Číně po počátečních úspěších pozice a jak se z jejího příběhu poučit. To vše najdete ve videozáznamu rozhovoru níže.