Sobota 15. června 2024
ikona hodiny20. 2. 2023 10:39

O nejlepší dovolenou se letos postará Amor

Cestovní kancelář Blue Style dnes startuje novou marketingovou kampaň s pracovním názvem Amor, která je společným dílem marketingového týmu CK Blue Style a reklamní agentury Safranada v čele s textařem a zpěvákem Otou Klempířem.

Ilona Topolová autor

Foto: CK Blue Style Amor ve službách cestovky Foto: CK Blue Style

„S Otou Klempířem nás pojí letitá spolupráce i přátelství. Spolu s naším marketingovým týmem se minulý rok vrhnul na rebranding našeho loga i dotáčky k původnímu spotu. Přizvat ho ke spolupráci i nyní bylo zcela logické a přirozené,“ vysvětluje původ spolupráce Imed Jeddai, CEO CK Blue Style.

Koncept reklamy vychází z úspěšné kampaně Miluji, která byla čistě dílem interního marketingového týmu cestovní kanceláře. Základem byla komunikace se zákazníky na sociálních sítích, kteří byli vyzváni ke sdílení důvodů, proč jednotlivé destinace milují. Z těchto odpovědí následně vznikl kompilát, z něhož vycházely reklamní slogany i podklady pro komunikační strategii společnosti.

„Amor pak vzniknul jako propojení mezi starou komunikací cestovní kanceláře, ve které se používal symbol srdce s nápisem „Miluji“, a novými návrhy, které na ni měly navázat. Postava Amora symbolizuje emocionální vztah k cestování, dovoleným a hlavně ke klientům CK Blue Style,“ dodává Klempíř.

Samotný reklamní spot je dílem týmu režiséra Daniela Růžičky, který byl za svou kreativní činnost oceněn více než 35 cenami. „Celý proces byl složitý, ale o to zajímavější. Jedna výzva za druhou, a to mám rád. Amor nás nenechal vydechnout. Udržet kvalitu a nesklouznout k trapnosti je u takového konceptu nejdůležitější,“ popisuje natáčení Růžička. Uvádí také, že herec Lukáš Borik, kterého si pro roli průvodce Amora vybral, je ztělesněním profesionality a pozitivního přístupu k práci, což se projeví i na postavě, která má tyto kvality značce Blue Style předat.

A kdo že je vlastně ten Amor? „Sympatický, tak trochu pohádkový hrdina, který má všechny benefity správné dovolené v malíčku a dokáže trefit přání klientů hladce a s přehledem,“ uzavírá majitel reklamní agentury Safranada Oto Klempíř.

Nejnovější články

Aktuality
Na Univerzitě Pardubice proběhne v úterý Technology Day

„Univerzita a aplikační průmyslová sféra by neměly tvořit...

Technologie, které univerzita v rámci akce představí, jsou...

Univerzita Pardubice plánuje po pilotní akci Technology Day...

Trendy
Vyladěný event jako vizitka vaší společnosti

Odborné eventy jsou bezpochyby nezbytné pro další rozvoj,...

Nechcete celou akci strávit v uzavřených prostorách velkého konferenčního...

Dobré jídlo a pití nesmí chybět na žádném...

Zvláštní pozornost si zaslouží doprovodný program. Resort disponuje...

Největší doména resortu? Jednoznačně 27 jamkové profesionální golfové...

Fantazii se ale meze nekladou. „Pro jednu z firem...

Expertní pohled
Využijte potenciál firemních vozů naplno

Proč si pořídit monitoring vozidel? Čím může usnadnit...

Kniha jízd nebo sledování aktuální polohy jsou základní...

Jde o tzv. Vysvědčení řidiče. Jedná se o pravidelné hodnocení jízdních...

Nejnovější Cestovní ruch

Cestovní ruch
Dovolená je pro Čechy svatý grál, vzít si ji nenechají

Statistiky a průzkumy hovoří jasně. Cestování si Češi...

Rok od roku přitom rostou počty cestovatelů, kteří...

Pokud jde o ubytování, dávají Češi v posledních...

Cestovní ruch
Dědictví dinosaurů a poušť Gobi

„Jsme velice rádi, že dopravce Eznis Airways spouští...

„Nově zavedený bezvízový styk pro české turisty zdvihl...

Videa & Podcasty
Zámek Loučeň: Labyrint poznání i odpočinku

Nevěříte? Přesvědčíme vás. Vyrazte s námi na výlet...

0:50 Labyrint Karla IV. a další labyrinty a...