Podnikatelé zvolili prezidentem HK ČR Zdeňka Zajíčka
AktualityPodnikatelé na celostátním sněmu konaném v pražském kongresovém centru O2 universum zvolili za prezidenta Hospodářské komory na další tři roky...
LinkedIn už dávno není odkladiště životopisů, databáze kontaktů případně místo, kde lidé hledají práci. Změnil se na špičkového obchodníka, který pracuje 24 hodin denně. V oblasti B2B dnes generuje 80 % obchodů ze všech sociálních sítí.
A ač to bude znít neuvěřitelně, konkurence je tady téměř nulová. Přesněji řečeno kolem 4 %. Jen tolik procent uživatelů totiž tady tvoří obsah.
Ten dává jeho autorům úžasnou výhodu. Možnost snadno a rychle vyniknout a oslovit potenciální zákazníky, z nichž více než polovina uvádí, že má nějakou manažerskou rozhodovací pravomoc.
Kde jinde najdete v Česku trh o velikosti přes 2.100.0000 lidí s tak nízkou koncentrací konkurence? A při tom můžete ještě naprosto přesně zacílit na potenciální klienty.
Chcete oslovit právníky? Není problém. Zdá se vám, že vám jich LinkedIn ukázal moc? Zmenšete si jejich výběr třeba jen na Pelhřimov. Míříte na CEO tuzemských strojírenských firem? Stačí pár kliků a máte je i s kontakty naservírované přímo na obrazovce svého monitoru.
Jasně, že nestačí si na LinkedIn založit účet, napsat pár příspěvků nebo vyhledat a oslovit svoji cílovou skupinu a zakázky se pohrnou. Tak jako všude, je potřeba si to odpracovat. Ale na rozdíl od jiných sociálních sítí, je to na něm výrazně snazší a rychlejší.
Jen je potřeba vědět jak na to. K úspěchu na LinkedIn potřebujete těchto šest kroků:
Existuje několik strategií, jak se se na LinkedIn prosadit. Nejúčinnější z nich je takzvaný ambasadoring. Ten v sobě kombinuje kooperaci firemní stránky a osobních profilů zaměstnanců. Ovšem pozor! Klasický postup, kdy se se na firemní účet dávají příspěvky a zaměstnanci je sdílejí na své profily nefunguje.
Důvodů je hned několik. Lidé se vždy raději spojují s lidmi než se společnostmi. A navíc LinkedIn organický dosah firemních stránek uměle výrazně snižuje. Důvod je prostý. Chce, aby si firmy zaplatily reklamu.
Zcela naopak je tomu u osobních profilů. Těm naopak LinkedIn pomáhá obsah šířit násobně více. Strategie ambasadoringu spočívá právě v tom, kdy dle výše uvedené poznatky chytře skloubíte
a promítnete do společného fungování osobních a firemních účtů. Když ji dobře nastavíte, první klienty můžete očekávat již po 3-4 měsících. A to už stojí za zamyšlení.
Zdeněk Zajíček získal 190 hlasů, jeho protikandidát Martin...
Vedle současných viceprezidentů – Radka Jakubského, Romana Pommera,...
Sněm Hospodářské komory: Sněm je nejvyšším orgánem Hospodářské...
Vážený pane premiére, pane místopředsedo Poslanecké sněmovny, vážené...
Pane premiére, vážení hosté, dámy a pánové, závěrem...
„Souzníme s Vladimírem 518 v tom, že chceme...
„Největší odkaz této architektury do dnešní doby je...
„Ať už se jedná o prohlídky Kongresového centra,...
Tomáš Holub v rozhovoru pro Patria.cz dokonce zmínil,...
Pro pozdější pokles sazeb hovoří také výsledky posledního...
Celý Summit zahájil Robbie Kearns, Salesforce Vice President...
Tento i další trendy se pak prolínaly i...
Z konkrétních řešení z praxe, které byly zaměřené...
Celou akcí provedl hosty Jiří Mach, spoluzakladatel české...
V loňském roce poprvé plošně klesly tržby e-shopů...
I aktuální doba poklesů poptávky je doprovázená snahou...
Potvrzuje tím i další z klíčových stavebních kamenů:...
Jedním z důvodů, proč Češi přestali slyšet na...
Nároky na levnou dopravu se netýkají jen zahraničního...
A pokračovat bude také boj o hvězdičky. Investice...