Nad boxy stále jasně vede doručení domů
AnalýzyZákazníci e-shopů se při rozhodování o nákupu čím dál častěji rozhodují nejen na základě ceny a parametrů samotného zboží, ale...
Všichni ho známe. O koho jde? Typického uživatele sociálních sítí. Platí pro něj Pravidlo 1 % nebo chcete-li 90-9-1. Nejvíc takových uživatelů najdeme na profesní sociální síti LinkedIn.
Pravidlo převedeno do praxe znamená, že z uživatelé sociálních sítí obsah v 90 % pouze pasivně konzumují, v 9 % mění nebo aktualizují a pouze v 1 % pravidelně vytvářejí. Kouzelné na tom všem ale je, že všechny tři skupiny se vzájemně potřebují.
1 %: bez nich by byla na sociálních sítích nuda
Nebylo by co zajímavého číst a komentovat. Pokud patříte do této kategorie, přijměte moc gratulaci. Nejspíše se vám díky nízké konkurenci tvůrců užitečného obsahu daří na sítích dělat i dobrý business.
9 %: bez nich by příspěvky nebyly vidět
Z této skupiny se rekrutuje je drtivá většina fanoušků jednotlivých tvůrců, kterým algoritmy ukazují nový obsah jako prvním.
Vidíte-li se v této skupině, tak jste to právě vy, kdo rozhoduje svým zapojením rozhodujete o tom, jestli bude ten který příspěvek úspěšný.
Podle toho, jak moc lajkujete, komentujete, přehráváte video, kolik času trávíte čtením příspěvku, klikáním na fotografie nebo na odkazy totiž určujete, jak moc „všemocný a bájný“ algoritmus dotčené sítě pošle zveřejněný post dál do světa a ukáže ho ostatním uživatelům.
90 %: bez nich by to nefungovalo
Mlčící většina. Jeden by řekl, že je k ničemu. Ale není to tak. Počítáte-li se mezi ně, jste důležití. Sociální sítě se vás neobejdou.
Sice nelajkujete, nepřidáváte komentáře, ale příspěvky čtete. A klikáte na fotografie nebo odkazy. Co je ale zásadní, na rozdíl od předchozí skupiny, se vás rekrutuje většina nových zákazníků.
Tvoříte-li pravidelně užitečný obsah na sociálních sítích, nenechte se otrávit tím, dostáváte-li málo interakcí. Mlčící většina o vás ví!
Ačkoli se důležitost rychlého doručení diskutuje čím dál...
Ačkoli 29 % Čechů deklarovalo, že v konkrétním e-shopu...
Kromě rychlosti je při výběru e-shopu a rozhodování...
Přes často diskutovaný nárůst popularity doručovacích boxů se...
Na první pohled vypadá standardní meziroční srovnání pro...
„Nám v Czech Inn Hotels se daří, zvyšujeme...
Srpnová čísla jsou z hlediska obsazenosti lehce atypická....
Ze srpnových čísel českých hotelů vynikají v obsazenosti...
„Ústav organické chemie a biochemie je díky úspěchu...
Pro i&i Bio, který navázal na úspěšné působení...
Search Engine Optimization, zkráceně SEO, v češtině chápeme...
Obecně společným znakem SEO je zalíbit se Googlu....
Mít svižné a technicky správně zpracované stránky nemusí...
Při spravování obsahu vašeho webu nesmíte zapomínat i...
V principu platí, že vaší snahou by mělo...
Stejně jako každý digitální obor, i SEO v...
Nové influencerské tváře se objevují každou chvíli a...
Využití influencerů v marketingu má své výhody i...
Pokud ale nechcete svůj budget zbůhdarma vyhodit z...
Jak tedy ze spolupráce vytěžit maximum? Podle Ondřeje...
Čím více followerů, tím větší dosah… Zní to...
Málokterý influencer umí číst myšlenky. Hned na začátku...
Proč se osobně tak zasazujete o spolupráci s firmami na péči...
Jak by měl management při zavádění změn postupovat?...