Čtvrtek 16. května 2024
ikona hodiny24. 1. 2024 07:12

Před odletem bagetu nebo prosecco?

Letiště Praha rozšiřuje nabídku gastro obchodů

Letiště Praha otevírá celkem 14 nových gastrojednotek. Ty reprezentují 11 gastronomických konceptů o celkové rozloze 1 300 m2. Cestující najdou nové prodejny jak v Terminálu 1, tak v Terminálu 2. Jejich provozovatelem je společnost Lagardère Travel Retail, která na jaře minulého roku uspěla v koncesním řízení Letiště Praha.

Klára Divíšková autor

Foto: Letiště Praha Letiště Praha rozšiřuje nabídku gastro obchodů Foto: Letiště Praha

Cestující se mohou těšit na zdravé občerstvení i bistro v italském stylu. „Nové gastro zóny na Letišti Václava Havla Praha jsou pro nás jedním z důležitých kroků v rámci dlouhodobé strategie z oblasti neleteckého obchodu. Tou je zejména uspokojování poptávky cestujících, rozšiřování nabídky o nové a zajímavé koncepty a poskytnutí zákazníkům příjemného zážitku a komfortu před jejich odletem. Cestující mohou mezi novými prodejnami najít i několik provozoven v české premiéře,“ říká Jiří Pos, předseda představenstva Letiště Praha.

Většina obchodních jednotek postupně prochází stavebními úpravami a redesignem. Výsledkem je moderní stylové prostředí. Novinkami, které mají na Letišti Václava Havla Praha v České republice své prvotní zastoupení, jsou například fresh bistro Natoo nebo italský koncept Bottega Prosecco Bar&Restaurant. Českou značku v zástupu nových jednotek reprezentuje oblíbená Bageterie Boulevard. S novými gastro prodejnami se zvýšil počet obchodních jednotek na pražském letišti na celkových 85, z toho 36 prodejen je zaměřených na oblast gastronomie.  V letošním roce pak Letiště Praha plánuje například novou walk-through duty free zónu na Terminálu 2, která vznikne bezprostředně za bezpečnostní kontrolou.

Naším cílem bylo vyjít vstříc potřebám všech typů cestujících a reagovat na jejich časové možnosti i osobní stravovací preference,“ přibližuje Richard Procházka, CEO Lagardère Travel Retail. „Proto jsme pečlivě vybírali z nejlepších světových i domácích značek a využili našich dlouholetých zkušeností i výborné znalosti prostředí letiště. Každý si zde nyní najde přesně to, co mu vyhovuje. Pokud zákazník spěchá, využije nabídku čerstvých baget, salátů nebo wrapů, které si může vzít i s sebou na palubu. Cestující, kteří mají na odletu nebo při přestupu více času, jej mohou příjemně strávit v některé ze stylových restaurací,“ doplňuje Procházka.

Články autora Klára Divíšková

Nejnovější články

Expertní pohled
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls

Na domácím poli hraje koruně do karet změna...

My nadále počítáme s pozvolným posilováním koruny –...

Cestovní ruch
České aerolinie najedou na nový obchodní model

Důvodem změny obchodního modelu ČSA je zefektivnění provozu...

Pro klienty ČSA se nic nemění. Značka ČSA...

Komora.cz
Konference poradí firmám s umělou inteligencí

„Podařilo se nám pod jednu střechu dostat největší...

„Součástí akce budou praktické ukázky využití umělé inteligence...

Den před konferencí, ve středu 29. května, se...

Nejnovější Aktuality

Cestovní ruch
České aerolinie najedou na nový obchodní model

Důvodem změny obchodního modelu ČSA je zefektivnění provozu...

Pro klienty ČSA se nic nemění. Značka ČSA...

Komora.cz
Konference poradí firmám s umělou inteligencí

„Podařilo se nám pod jednu střechu dostat největší...

„Součástí akce budou praktické ukázky využití umělé inteligence...

Den před konferencí, ve středu 29. května, se...

Analýzy
Nejistá budoucnost českých firem

I když panuje všeobecný optimismus ohledně AI a...

Respondenti z českých firem uvádějí, že GenAI má významný...

V širším měřítku zůstává pro firmy problémem kybernetická...

Výzkum také odhaluje důležitost moderní datové infrastruktury v...