Pátek 17. května 2024
ikona hodiny24. 1. 2024 07:12

Před odletem bagetu nebo prosecco?

Letiště Praha rozšiřuje nabídku gastro obchodů

Letiště Praha otevírá celkem 14 nových gastrojednotek. Ty reprezentují 11 gastronomických konceptů o celkové rozloze 1 300 m2. Cestující najdou nové prodejny jak v Terminálu 1, tak v Terminálu 2. Jejich provozovatelem je společnost Lagardère Travel Retail, která na jaře minulého roku uspěla v koncesním řízení Letiště Praha.

Klára Divíšková autor

Foto: Letiště Praha Letiště Praha rozšiřuje nabídku gastro obchodů Foto: Letiště Praha

Cestující se mohou těšit na zdravé občerstvení i bistro v italském stylu. „Nové gastro zóny na Letišti Václava Havla Praha jsou pro nás jedním z důležitých kroků v rámci dlouhodobé strategie z oblasti neleteckého obchodu. Tou je zejména uspokojování poptávky cestujících, rozšiřování nabídky o nové a zajímavé koncepty a poskytnutí zákazníkům příjemného zážitku a komfortu před jejich odletem. Cestující mohou mezi novými prodejnami najít i několik provozoven v české premiéře,“ říká Jiří Pos, předseda představenstva Letiště Praha.

Většina obchodních jednotek postupně prochází stavebními úpravami a redesignem. Výsledkem je moderní stylové prostředí. Novinkami, které mají na Letišti Václava Havla Praha v České republice své prvotní zastoupení, jsou například fresh bistro Natoo nebo italský koncept Bottega Prosecco Bar&Restaurant. Českou značku v zástupu nových jednotek reprezentuje oblíbená Bageterie Boulevard. S novými gastro prodejnami se zvýšil počet obchodních jednotek na pražském letišti na celkových 85, z toho 36 prodejen je zaměřených na oblast gastronomie.  V letošním roce pak Letiště Praha plánuje například novou walk-through duty free zónu na Terminálu 2, která vznikne bezprostředně za bezpečnostní kontrolou.

Naším cílem bylo vyjít vstříc potřebám všech typů cestujících a reagovat na jejich časové možnosti i osobní stravovací preference,“ přibližuje Richard Procházka, CEO Lagardère Travel Retail. „Proto jsme pečlivě vybírali z nejlepších světových i domácích značek a využili našich dlouholetých zkušeností i výborné znalosti prostředí letiště. Každý si zde nyní najde přesně to, co mu vyhovuje. Pokud zákazník spěchá, využije nabídku čerstvých baget, salátů nebo wrapů, které si může vzít i s sebou na palubu. Cestující, kteří mají na odletu nebo při přestupu více času, jej mohou příjemně strávit v některé ze stylových restaurací,“ doplňuje Procházka.

Články autora Klára Divíšková

Nejnovější články

Analýzy
Kyberzločinci zneužívají nové zranitelnosti o 43 % rychleji

Společnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti...

Útoky začaly v průměru 4,76 dní poté, co...

Útoky se týkaly méně než 9 % všech...

Botnety prokázaly neuvěřitelnou odolnost – v průměru trvalo...

Pohled z praxe
Bonami se rozšiřuje poprvé na západ a oslovuje italské zákazníky 

„Itálie je pro nás prvním krokem na západ...

Aktuálně Bonami provozuje své služby v České republice,...

Expertní pohled
Firmy řeší, jak pojmout home office

Výhody plynoucí z možnosti využívání home office jsou...

Videokonferencím se někteří zaměstnanci ještě nedávno vyhýbali. Přinášely...

Do světa spotřební kancelářské elektroniky vstoupily také chytré...

Aktuální meeting roomy by měly být vybavené kvalitní...

Nejnovější Aktuality

Aktuality
Podnikatelé chtějí české dřevo více zpracovávat v tuzemsku

„Podnikatelé ve zpracovatelském průmyslu ale narážejí na řadu...

Jednou z brzd rozvoje tuzemského zpracování dřeva s...

Aktuality
Česká revoluce na závodech Formule 1

Projekt GPtents řeší problémy s ubytováním na velkých...

Nápad na projekt GPtents se zrodil v roce...

GPtents aktuálně zastřešují ubytování na 4 akcích ve...

Cestovní ruch
České aerolinie najedou na nový obchodní model

Důvodem změny obchodního modelu ČSA je zefektivnění provozu...

Pro klienty ČSA se nic nemění. Značka ČSA...