čtvrtek 12. září 2024
ikona hodiny 10. 5. 2024 07:00

Emirates chtějí zdvojnásobit dubajskou ekonomiku

Dubajský úřad pro ekonomiku a cestovní ruch (DET) a letecká společnost Emirates podepsaly strategické partnerství, které má za cíl podpořit Dubaj jako centrum obchodu, cestovního ruchu a investic a přispět k dosažení cílů dubajského ekonomického programu D33. Tato iniciativa navazuje na dlouholeté partnerství obou subjektů a na jejich úspěchy v oblasti propagace cestovního ruchu.

Foto: Emirates Foto: Emirates

Dohoda byla podepsána na veletrhu Arabian Travel Market za přítomnosti Jeho Výsosti šejka Ahmeda bin Saída Al Maktúma, předsedy představenstva a generálního ředitele letecké společnosti a skupiny Emirates, a Jeho Excelence Helala Saída Almarrího, generálního ředitele DET. Dohodu podepsali Jeho Excelence Issam Kazim, generální ředitel Dubajské korporace pro cestovní ruch a obchodní marketing (DCTCM), a Adnan Kazim, zástupce prezidenta a obchodní ředitel společnosti Emirates.

Adnan Kazim ke spolupráci s DET uvedl: „Dubaj je díky svému příznivému obchodnímu prostředí, podmínkám a životním standardům již nyní lákadlem pro řadu mezinárodních společností, podnikatelů a rodinných firem. Jsme odhodláni s našimi partnery v DET pozvednout status Dubaje jako globálního ekonomického centra a zviditelnit město v naší síti více než 140 destinací i mimo ni prostřednictvím celé škály propagačních aktivit. Usilovně také pracujeme na rozšiřování naší sítě a konektivity, abychom doplnili již tak působivou obchodní mapu Dubaje. Koordinovaná a robustní strategie společností DET a Emirates podpoří cíle našeho vizionářského vedení, které spočívají ve zdvojnásobení velikosti dubajské ekonomiky v příštím desetiletí a v posílení jejího postavení mezi třemi největšími světovými městy.“

V rámci strategického partnerství budou Emirates i DET propagovat mohutný podnikatelský systém Dubaje, její strategickou polohu, propojení s klíčovými spádovými regiony, politiky a procesy, které jsou příznivé pro podnikání, supermoderní infrastrukturu a ekonomiku založenou na inovacích. Budou se zaměřovat na korporace, nadnárodní společnosti, významné rodinné podniky a globální investory, čímž se Dubaj stane ideálním centrem pro podniky, které chtějí využít podmínky rychle rostoucí ekonomiky.

Partnerství zahrnuje širokou škálu iniciativ, na kterých mohou oba subjekty spolupracovat a vzájemně se doplňovat; patří mezi ně marketingové kampaně, které mají město prezentovat jako hlavní tranzitní bod pro nákladní a osobní dopravu, přístup k široké škále služeb a řešení pro zefektivnění globálních logistických operací, včetně sdílení poznatků o trhu. Dále budou spolupracovat na řadě akcí s cílem posílit vztahy s mezinárodní podnikatelskou komunitou, přičemž Emirates bude na těchto světových výstavách a konferencích vystupovat v roli Preferred Airline Partner.

Dubaj se stala jednou z nejdynamičtějších světových ekonomik a centrem pro nadnárodní společnosti, začínající podniky, rodinné firmy a podnikatele zaměřené na růst na Blízkém východě, v Africe a jižní Asii, s celkovou spádovou oblastí čítající více než 1,7 miliardy obyvatel. Dubaj se může pochlubit nejmodernějšími logistickými parky,  volnými ekonomickými zónami a dopravními sítěmi, díky nimž je město ideálním centrem pro podniky, které chtějí zefektivnit své dodavatelské řetězce a rozšířit svou působnost v regionu.

Články autora Kristýna Štefanková

Nejnovější články

Trendy

Jeden z největších vodíkových projektů v Evropě

Severoněmecký dodavatel energie EWE plánuje do roku 2027...
Názory

Rozpočtový kompromis

Ministerstvo financí představilo rozpočet na příští rok se...
Expertní pohled

Směnný kurz nenaplánujete

Nad zahraničními trhy visí s blížícím se podzimem mnoho...

Nejnovější Cestovní ruch

Aktuality

Hrdinové cestovního ruchu 2024

Česko má už po třetí v historii nové...
Cestovní ruch

Festival Den architektury zveřejňuje kompletní program

Nabitý zdarma přístupný program nejen pro milovníky architektury...
Cestovní ruch

Česko je oázou aktivního odpočinku

CzechTourism spouští podzimní fázi letošní klíčové kampaně „Unexpected...