Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Jak budovat značku a byznys na sociální síti LinkedIn. To bylo tématem už druhého ročníku konference LiDAY, který se ve čtvrtek 21. listopadu uskutečnil v pražském kongresovém centru O2 universum. Akci uspořádala Hospodářská komora ČR.
Na konferenci vystoupilo dvanáct špičkových odborníků, kteří se mnoho let věnují ať už marketingu na síti LinkedIn, nebo marketingu a komunikaci celkově.
Byl mezi nimi například spolumajitel komunikační agentury Influencer.cz Adam Zbiejczuk, jenž otevřel téma potenciálních rizik spojených s LinkedInem. Ekonom Tomáš Sedláček ve své přednášce nastínil směr propojení lidí a technologií v digitálním světě, brand stratég Michal Pastier mluvil o tom, jak se nenechat svést trendy a raději se zaměřit na dlouhodobý rozvoj značky. LinkedIn specialista z Hospodářské komory Miloš Křepelka se pak ve své přednášce věnoval klíčové roli komentářů na této platformě.
Mezi dalšími vystupujícími byli social media architect Miki Plichta, spoluzakladatel StoryMatters.online Sergej Pavljuk, CEO Lost Bunny Communication Vítězslav Klement, lektorka a marketérka Radka Legerská, brand stratég Jakub Kantor, režisér, scénárista a marketingový specialista Michal Orsava, marketing trenér Milan Formánek, marketér Norbert Lojko nebo marketérka a ambasadorka Karin Zvalová. Celým dnem provázela moderátorka Štěpánka Duchková.
Na 150 účastníků konference se seznámilo například s konkrétními případy z české a slovenské praxe nebo se zapojilo do diskuzí o tom, jak tvořit obsah, jenž zaujme tu správnou cílovou skupinu. Dozvěděli se rovněž, jakým způsobem automatizovat práci s kontakty a jak na LinkedInu efektivně využívat reklamu. Odpolední program se zaměřil na diskusi o tom, jak vytvářet obsah, jenž zaujme introverty i extroverty.
Akce byla také příležitostí pro spoustu neformálních setkání a rozhovorů, například u kávy od firmy Dallmayr. Účastníci si jako dárek odnesli dokonalého marketingového průvodce: Žlutou knihu budování značky od Michala Pastiera
Letošním ročníkem nicméně příběh konference LiDAY nekončí. Hospodářská komora už nyní chystá další ročník, jenž nabídne řadu inspirativních hostů a možná i nějaké to překvapení.