Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Společnost Lidl pomůže s obnovou českých lesů zasažených kůrovcovou kalamitou. V rámci svého udržitelného projektu Lidl Les vysází v kraji Vysočina 200 000 listnatých a jehličnatých stromů. Výsadba se uskuteční na podzim letošního roku a přispějí na ni samotní zákazníci zakoupením vybraných produktů privátní značky Náš kraj.
Lidl chce propojením projektu s privátní značkou podpořit tuzemské dodavatele a z každého zakoupeného výrobku daruje 1 korunu na výsadbu 30 hektarového lesa. Na cílovou částku ve výši 5 000 000 korun budou zákazníci přispívat ode dneška, tedy od1. července 2022. Samotnou výsadbou ale projekt neskončí, o následnou péči nově vysazeného lesa se dlouhodobě postará partner projektu, Lesy ČR. Ten také vytipoval cílovou lokalitu a vybere i vhodné sazenice pro zachování druhové pestrosti, odolnosti a biodiverzity.
Ambasadorem projektu Lidl Les se stal známý rybář a cestovatel Jakub Vágner, který se aktivně zapojí i do samotné výsadby. Tu, stejně jako průběh celého projektu, budou moci zájemci sledovat na stránkách projektu www.lidl-les.cz, kde se také dozví zajímavosti o lese. V projektu chce následně Lidl pokračovat i v dalších letech a své zákazníky například zapojí i do výběru vhodných lokalit pro nové výsadby.